Pažnja: Sadržaj ove stranice je dio arhivskog sadržaja i odnosi se na prethodne sazive Vlade Crne Gore. Moguće je da su informacije zastarjele ili nerelevantne.
Arhiva

Osnovna škola iz Bijele pobjednik kviza „Zašto su mjerenja važna?“

Objavljeno: 11.10.2018. 18:38 Autor: Ministarstvo nauke
Ekipa osnovne škole „Orjenski bataljon" iz Bijele osvojila je prvo mjesto na kvizu znanja „Zašto su mjerenja važna?“, koji je u okviru festivala Otvoreni dani nauke 2018 organizovao Zavod za metrologiju.

Članovi ekipe bili su Natalija Smoljan, Miloš Gligović i Danilo Đukanović. Drugo mjesto pripalo je ekipi osnovne škole „Sutjeska" iz Podgorice koju su činili Miljana Nakić, Marko Šuković i Matej Tošić. Ekipi osnovne „Maksim Gorki" iz Podgorice, u sastavu Una Gluščević, Jovan Janković i Nikola Vidić, pripalo je treće mjesto.
Osnovnoj školi „Braća Labudović" iz Nikšića pripalo je četvrto mjesto. U ekipi su bili Teodora Džaković, Darko Perović i Jovan Strunjaš.

U kvizu je učestvovalo 27 učenika iz devet osnovnih škola: „Maksim Gorki”, „21. maj”, „Štampar Makarije”, „Vlado Milić”, „Savo Pejanović”, „Sutjeska” i “Vladimir Nazor” iz Podgorice, kao i učenici osnovnih škola „Orjenski bataljon” iz Bijele i „Braća Labudović” iz Nikšića.
Realizaciju kviza podržalo je Ministarstvo nauke i takmičari najbolje tri ekipe osvojili su vrijedne nagrade: bicikla, tablet računare i bežične slušalice.
Kviz je organizovan u prostorijama osnovne škole „21. maj“ iz Podgorice.

Osnovni cilj organizovanja kviza bio je da se učenicima osnovnih škola približe znanja iz matematike i prirode, kao i da se učestvovanjem u kvizu, učenici dodatno afirmišu i imaju priliku da prošire znanja iz tih oblasti. Jedan od razloga za organizovanje kviza je i kampanja međunarodne metrološke zajednice povodom, najveće promjene Međunarodnog sistema jedinica (SI), koja se očekuje u novembru 2018. S obzirom na promjenu u Međunarodnom sistemu jedinica, organizovanje kviza za učenike osnovnih škola, još je jedna u nizu aktivnosti usmjerenih ka podizanju znanja o sistemu jedinica, ali i upoznavanja sa predstojećim promjenama u oblasti nauke.

Ministarstvo nauke Ministarstvo nauke
Ministarstvo nauke Ministarstvo nauke
Ministarstvo nauke Ministarstvo nauke
Ministarstvo nauke Ministarstvo nauke
Ministarstvo nauke Ministarstvo nauke
Ministarstvo nauke Ministarstvo nauke
Ministarstvo nauke Ministarstvo nauke
Ministarstvo nauke Ministarstvo nauke
Ministarstvo nauke Ministarstvo nauke
Ministarstvo nauke Ministarstvo nauke
Ministarstvo nauke Ministarstvo nauke
Ministarstvo nauke Ministarstvo nauke
Ministarstvo nauke Ministarstvo nauke
Ministarstvo nauke Ministarstvo nauke
Ministarstvo nauke Ministarstvo nauke
Ministarstvo nauke Ministarstvo nauke
Ministarstvo nauke Ministarstvo nauke
Ministarstvo nauke Ministarstvo nauke
Ministarstvo nauke Ministarstvo nauke
Ministarstvo nauke Ministarstvo nauke
Ministarstvo nauke Ministarstvo nauke
Ministarstvo nauke Ministarstvo nauke
Ministarstvo nauke Ministarstvo nauke
Ministarstvo nauke Ministarstvo nauke
Ministarstvo nauke Ministarstvo nauke
Ministarstvo nauke Ministarstvo nauke
Ministarstvo nauke Ministarstvo nauke
Ministarstvo nauke Ministarstvo nauke
Ministarstvo nauke
Da li vam je sadržaj ove stranice bio od koristi?