Saopštenje sa 29. sjednice Vlade Crne Gore

Objavljeno: 16.11.2022. 18:55 Autor: Služba za odnose s javnošću Vlade Crne Gore
Ovaj članak sadrži listu dokumenata

Vlada je na danas održanoj, 29. sjednici kojom je predsjedavao predsjednik dr Dritan Abazović, usvojila XVII polugodišnji izvještaj i XXXIV i XXXV kvartalni izvještaj o ukupnim aktivnostima u okviru procesa integracije Crne Gore u Evropsku uniju. U periodu obuhvaćenom izvještajima (januar-septembar 2022. godine), Crna Gora je nastavila da bilježi dobre rezultate u procesu pristupanja Evropskoj uniji, prvenstveno u dijelu usklađivanja nacionalnog zakonodavstva sa pravnom tekovinom EU. Donijeti su ključni dokumenti za proces evropske integracije, poput Programa pristupanja Crne Gore Evropskoj uniji 2022-2023 i Programa ekonomskih reformi 2022-2024. Restrukturirana je pregovaračka struktura i izmijenjene radne grupe za pojedina pregovaračka poglavlja, kako bi se u njih uključili predstavnici svih relevantnih aktera uključujući nevladin sektor. U vladavini prava, kao ključnoj oblasti za napredak pristupnih pregovora, realizovane su važne obaveze, poput kompletiranja Tužilačkog savjeta, izbora vršiteljke dužnosti vrhovnog državnog tužioca i izbora glavnog specijalnog tužioca. Takođe, nastavljeno je stoprocentno usklađivanje sa Zajedničkom vanjskom i bezbjednosnom politikom EU u kontekstu agresije Rusije na Ukrajinu. Istraživanje javnog mnjenja je pokazalo da članstvo Crne Gore u Evropskoj uniji i dalje podržava ubjedljiva većina građana – 74,6%.

Donijeta je Uredba o izmjenama i dopuni Uredbe o uspostavljanju unutrašnje revizije u javnom sektoru. Uredbom se utvrđuje način i kriterijumi za uspostavljanje unutrašnje revizije kod subjekata u javnom sektoru, kako bi rukovodioci subjekata javnog sektora od unutrašnjih revizora dobili razumno uvjeravanje o uspostavljenim i operativnim unutrašnjim kontrolama i efektivnosti procesa upravljanja i upravljanja rlzicima za čije uspostavljanje i funkcionisanje su odgovorni. U odnosu na trenutno važeću Uredbu povećan je broj korisnika sredstava budžeta na centralnom nivou sa 19 na 23 korisnika koji su u obavezi da uspostave posebnu jedinicu za unutrašnju reviziju.

Vlada je donijela Uredbu o izmjenama Uredbe o zabranjenim odnosno dozvoljenim načinima upotrebe, proizvodnje i stavljanja na tržište hemikalija koje predstavljaju neprihvatljiv rizik po zdravlje ljudi i životnu sredinu. Cilj izmjena Uredbe je dodatna zaštita javnog zdravlja populacije i životne sredine od štetnog efekta do kojeg mogu da dovedu zabranjeni načini upotrebe, proizvodnje i stavljanja na tržište ovih hemikalija, kao i usklađivanje sa zakonodavstvom Evropske unije.

Usvojen je Izvještaj o razvoju i zaštiti prava manjinskih naroda i drugih manjinskih nacionalnih zajednica za 2021. godinu. U dokumentu su sažete najznačajnije aktivnosti državnih institucija i organa koji za cilj imaju očuvanje i unapređenje prava manjinskih naroda i drugih manjinskih nacionalnih zajednica u Crnoj Gori u oblasti: kulture, informisanja, obrazovanja, ekonomije, zapošljavanja, učešća u javnom životu i političke zastupljenosti, upotrebe jezika i pisma itd. U izvještajnoj godini odobrena je finansijska podrška za 185 projekata iz oblasti očuvanja i razvoja nacionalnih, odnosno etničkih posebnosti manjinskih naroda i drugih manjinskih nacionalnih zajednica i njihovih pripadnika/ca u oblasti nacionalnog, kulturnog, jezičkog i vjerskog identiteta u iznosu od 1.066.000 eura.

Vlada je usvojila Informaciju o pripremi i upućivanju pripadnika Vojske Crne Gore u međunarodne misije i operacije. Učešće jedinica, odnosno pripadnika Vojske u međunarodnim snagama je prvi zadatak u okviru misije doprinosa međunarodnom miru i bezbjednosti, definisan Strategijskim pregledom odbrane, a angažovanjem Vojske u okviru ovih snaga dajemo doprinos ostvarenju spoljnopolitičkih ciljeva i jačanju međunarodnog ugleda Crne Gore. Učešće u međunarodnim snagama doprinosi interoperabilnosti sa savezničkim snagama, izgradnji i jačanju individualnih i kolektivnih sposobnosti Vojske. U 2021. godini, Vojska Crne Gore učestvovala je u sljedećim misijama i operacijama: NATO operaciji podrške miru „Kosovske snage“ ili KFOR, NATO misiji u Republici Irak „NATO Mission in Iraq – NMI“, Operaciju Evropske unije „EU NAVFOR ATALANTA“, Misiji Evropske unije „EUTM“ u Maliju i Misiji Ujedinjenih nacija za referendum u Zapadnoj Sahari - „MINURSO“, kao i na NATO eFP aktivnosti (NATO pojačano istureno prisustvo).

Usvojena je Informacija o opremanju i modernizaciji deklarisanih jedinica u skladu sa NATO ciljevima sposobnosti. U Informaciji se navodi da proces implementacije ciljeva sposobnosti predstavlja koordinaciju i podršku nacionalnih, multilateralnih i NATO napora u cilju dostizanja zahtijevanog nivoa razvoja vojnih sposobnosti snaga opredijeljenih za doprinos NATO strukturi snaga i obezbjeđenju kapaciteta neophodnih za izvršavanje misija definisanih strateškim konceptom NATO. U toku 2021. godine nastavljen je proces opremanja i osposobljavanja deklarisanih sastava, u skladu sa planovima opremanja i dinamikom dostizanja pune interoperabilnosti i spremnosti za angažovanje, kao i unapređenjem zahtjeva mobilnosti, zaštite i vatrene moći deklarisanih snaga.

Vlada je usvojila Informaciju o obuci pripadnika i jedinica Vojske Crne Gore kroz učešće u nacionalnim i međunarodnim vježbama. U dokumentu se navodi da je Vojska učestvovala je na sedam međunarodnih vježbi u inostranstvu i četiri vježbe u Crnoj Gori. Obuka, obrazovanje i usavršavanje pripadnika Vojske su djelovi jedinstvenog procesa vojno-stručnog osposobljavanja u cilju dostizanja zahtijevanih sposobnosti za izvršavanje dodijeljenih misija i zadataka. Ocijeneno je da su pripadnici Vojske na vježbama u 2021. godini značajno unaprijedili taktike, tehnike i procedure iz domena izvođenja operacija u urbanoj sredini, upotrebe intervidovskih snaga jedinica ranga ojačanog voda, u uslovima kompleksnih prijetnji, operacija podrške miru, kao i pomorskih operacija.

Usvojena je Informacija o dugoročnom zaduživanju u cilju obezbjeđivanja dijela nedostajućih sredstava za finansiranje budžeta za 2022. godinu i stvaranja fiskalne rezerve. U skladu sa Zakonom o budžetu i Odlukom o zaduživanju za 2022. godinu, a u cilju obezbjeđenja dijela nedostajućih sredstava za 2022. godinu i stvaranja fiskalne rezerve, Ministarstvo finansija je pokrenulo pregovore sa domaćim i inostranim finansijskim i nefinansijskim institucijama. U tom smislu domaće poslovne banke su, osim interesovanja za kupovinu državnih zapisa, pokazale interesovanje za finansiranje budžeta kroz dugoročne kredite. U tom kontekstu, postignut je dogovor sa Erste bankom AD Podgorica da odobri dugoročni kredit u visini od 6 miliona eura, po redovnoj kamatnoj stopi od 3,99% + 6M EURIBOR na godišnjem nivou; grace periodom od 12 mjeseci i dinamikom otplate prema kojoj će se  kredit vraćati u jednakim kvartalnim ratama, 60 (šezdeset) mjeseci u koji je uračunat i grejs period od 12 mjeseci.

Vlada je usvojila Informaciju o predlogu Banke za razvoj Savjeta Evrope (CEB) za povećanje kapitala CEB-a. U Informaciji se podsjeća da je na sastanku Administrativnog odbora CEB, od 30. septembra 2022. godine, predstavljen nacrt Strateškog okvira za period 2023-2027. godine. Kako se razvojni plan za period 2020-2022. godine privodi kraju, potrebno je da se uspostavi novi okvir za aktivnosti CEB-a u narednom petogodišnjem periodu. Kada je u pitanju učešće Crne Gore u kapitalu CEB-a, ono trenutno iznosi 0,120% ukupnog kapitala (5,48 milijardi eura) odnosno 6,57 miliona eura. U slučaju novog povećanja, učešće Crne Gore će se određivati u skladu sa procentom sadašnjeg učešća u kapitalu pa će ukupno povećanje kapitala Crne Gore u CEB-u iznositi 5.109.000 eura, od čega će uplaćeni kapital iznositi 1.443.000 eura, odnosno 28,44%. Poslednjim povećanjem, učešće Crne Gore u ukupnom kapitalu CEB-a i glasačka moć bi trebalo da ostanu nepromijenjeni. Ministarstvo finansija je u Predlogu zakona o budžetu za 2023. godinu uvrstilo jednu četvrtinu iznosa vezano za uplatu povećanja kapitala, za slučaj da povećanje kapitala stupi na snagu tokom 2023. godine i da Crna Gora bude imala obavezu da izvrši predmetno plaćanje naredne godine.

Usvojen je Izvještaj o radu Investiciono-razvojnog fonda Crne Gore A.D. sa finansijskim iskazima, Izvještaj menadžmenta i Izvještaj nezavisnog revizora za 2021. godinu. Imajući u vidu izazove sa kojima se suočila cjelokupna privreda tokom 2020. i 2021. godine, usljed pandemije COVID-19, ključne aktivnosti IRF bile su usmjerene na održavanje likvidnosti privrede i očuvanje radnih mjesta. Ukupna kreditna IRF aktivnost tokom 2021. godine je iznosila 210,3 miliona eura. Ukupno odobrena sredstva za podsticaj likvidnosti iznosila su 150,6 miliona eura, kroz 219 plasmana. Takođe, U Izvještaju o radu se navodi da je IRF ostvario pozitivan poslovni rezultat u iznosu 2.050.345 eura, što predstavlja najbolje ostvarenje u poslednjih deset godina. Na kraju 2021. godine iznos kapitala je 88.530.655 eura, što predstavlja rast od 13% u odnosu na 2020. godinu. Obaveze po osnovu izvora finansiranja na kraju 2021. godine iznose 371.636.419 eura. Tokom izvještajnog perioda IRF je koristio finansijska sredstva od strane Evropske investicione banke, Razvojne banke Savjeta Evrope i Kineske razvojne banke. Reviziju finansijskih iskaza IRF-a za 2021. godinu, u skladu sa međunarodnim standardima revizije, izvršila je revizorska kuća "Crowe Mne" D.O.O. Podgorica.

Vlada je usvojila Informaciju o potrebi sufinansiranja Komisije za antidoping. U Informaciji se navodi da je Zakonom o sportu propisano da se sredstva za rad Komisije obezbjeduju iz Budžeta, donacija, priloga i sponzorstava, kao i drugih izvora u skladu sa zakonom. U skladu sa tim, Komisija je dostavila je finansijski plan. Riječ je o kratkoročnom planu koji ima za cilj da stvori neophodne preduslove za početak rada Komisije u najkraćem roku. Tim povodom, Vlada je zadužila Ministarstvo sporta i mladih da obezbijedi 105.395 eura Komisiji za antidoping radi izvršavanja redovnih obaveza u oblasti borbe protiv dopinga u skladu sa podnesenim planom.

Data je saglasnost za finansiranje izgradnje, rekonstrukcije, adaptacije i opremanje sportskih objekata u ukupnom iznosu od 218,415.78 eura, za sljedeće projekte:

- Izgradnja balon sale u Andrijevici,

- Adaptacija otvorenog terena u dvorištu Gimnazije „25. maj“ u Tuzima,

- Izgradnja otvorenog terena u dvorištu OŠ „Vuk Karadžić“ u Beranama,

- Izgradnja kružne trim staze i teretane na otvorenom u park šumi Brezovačko brdo u Rožajama,

- Adaptacija otvorenog terena na stadionu „Nikoljac“ u Bijelom Polju,

- Izgradnja terena za atletska bacanja u Mojkovcu,

- Opremanje staze za nordijsko skijanje u Žabljaka i

- Opremanje teretane u Plužinama.

Ministar sporta i mladih Vasilije Lalošević je na sjednici najavio da, osim navedenih projekata, Ministarstvo planira da do kraja godine finansijski podrži i:

- adaptaciju prostorija Sportske dvorane u Kolašinu za potrebe razvoja borilačkih sportova,

- nabavku 10 košarkaških tabli za potrebe uređenja sportskih terena sa teritorije opštine Nikšić,

- nabavku nedostajuće opreme za fiskulturnu salu OŠ „Krsto Radojević" iz Bijelog Polja,

- opremanje teretane Sportskog centra u Beranama,

- pokrivanje dijela troškova adaptacije SC „Morača" za potrebe organizacije Evropskog pvenstva za rukometašice i

- nabavku bokserskog ringa za potrebe Maitai saveza.

Vlada je prihvatila Predlog za davanje saglasnosti za raskid Ugovora o plaćanju dijela poreskog duga imovinom poreskog obveznika Opštine Kolašin, UZZ broj 440/2015 od 11.12.2015. godine i prihvatila Ugovor o raskidu. Imajući u vidu da je Opština Kolašin u aprilu 2015. godine zaključila sa Ministarstvom finansija Ugovor o reprogramu poreskog duga u iznosu od 2.784.522 eura na period od 20 godina, koji i dalje samostalno otplaćuje, a da je, po istom osnovu, na Vladu upisano pravo raspolaganja na vrijednim parcelama površine 5.046 m² i 24.736 m² u atraktivnoj sportskoj zoni, tako da Opština trpi štetu zbog nemogućnosti njenog korišćenja, Vlada je ocijenila opravdanim da se Ugovor o plaćanju dijela poreskog duga imovinom poreskog obveznika raskine, nakon čega će se ova imovina upisati sa pravom raspolaganja Opštine Kolašin.

Prihvaćen je Predlog za kandidovanje projekta „Izgradnja hotela Kolašin Resort&Spa, po kondo modelu poslovanja, Kolašin“, na Listu razvojnih projekata u oblasti turizma. Riječ je o projektu koji je već bio uvršten na Listu 2019. godine, ali je nakon izmjene Odluke o kriterijumima, načinu i postupku izbora lica koje može steći crnogorsko državljanstvo prijemom radi realizacije posebnog programa ulaganja od posebnog značaja za privredni i ekonomski interes Crne Gore iz decembra 2021. godine, isključen sa Liste jer investitor nije u propisanom roku dostavio novu bankarsku garanciju. S obzirom na to da je investitor „Kolašin Resort&Spa“ d.o.o. dostavio novu prijavu u skladu sa novim Javnim pozivom od 4. jula tekuće godine, konstatovano da su ispunjeni formalni uslovi predviđeni kriterijumima iz Odluke i Javnog poziva i zaključeno da se projekat uvrati na Listu. U dokumentaciji koja je dostavljena uz prijavu navedeno je da je u Kolašinu, na lokaciji u blizini ski-staze Ski centra Kolašin 1450, planirana investicija u izgradnju hotela predračunske vrijednosti 13 miliona eura, pri čemu je planirano finansiranje iz sopstvenih sredstava kompanije i njenih stejkholdera. U cilju obezbjeđivanja investicije dostavljena je bankarska garancija izdata od strane Universal Capital banke na iznos koji je predviden Odlukom i Javnim pozivom (1 milion eura). Planirano je da hotel posjeduje kategoriju četiri zvjezdice, 93 smještajne jedinice, tačnije kapacitet od 380 ležaja i posluje po kondo modelu. Takođe, namjera investitora je da u okviru hotela otvori 45 novih radnih mjesta.

Vlada je usvojila Informaciju u vezi sa projektom Integrisani informacioni sistem socijalnog staranja  (IISSS) – „e-Socijala i dala saglasnost na tekst Sporazuma o finansiranju između Programa Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP) i Vlade Crne Gore. IISSS je kapitalni projekat Vlade koji se realizovao u saradnji sa UNDP-jem od 2012. do oktobra ove godine sa ciljem podrške reformi sistema socijalne zaštite i njenom sprovođenju u praksi. Krajnji cilj projekta je da siromašni i socijalno ugroženi građani imaju lakši i brži pristup materijalnim davanjima, ali i kvalitetnijim uslugama socijalne i porodične zaštite, kao i da materijalna davanja budu pravednije usmjerena. Ministarstvo rada i socijalnog staranja je iniciralo da se saradnja sa UNDP produži kroz realizaciju novog projekta e-Socijala, sa periodom implementacije od 14.11.2022. do 31.11.2026. godine, odnosno godinu duže radi održavanja. Projekat će pored izrade/unapređenja i održavanja aplikativnog softvera (dodatna interoperabilnost, e-servisi, portal, pojačana ICT bezbjednost), obezbijediti i nabavku dodate serverske opreme na centralnoj lokaciji (Data centar), produženje licenci, redovno zamjensko snabdijevanje računarskom opremom za sve centre za socijalni rad i JU socijalne i dječije zaštite za smještaj. Predstojeće obaveze i aktivnosti uključuju monitoring performansi IISSSa,  podršku održavanju pune funkcionalnosti sistema, kao i primjenu novih zakona, zakonskih izmjena i dopuna i podzakonskih akata kroz Informacioni sistem. Ukupan iznos sredstava iznosi 3.822.633 eura, koja je potrebno u periodu implementacije projekta obezbijediti kroz godišnje zakone o budžetu, na poziciji Ministarstva rada i socijalnog staranja.

Usvojena Odluku o izmjeni Odluke o preduzimanju privremenih mjera usljed pojave epidemije zarazne bolesti COVID-19 od većeg epidemiološkog značaja, kojom se važenje postojećih epidemioloških mjera produžava do 2. decembra.

Vlada je usvojila Informaciju o potpisivanju Ugovora o zakupu poslovnog prostora za potrebe smještaja Državne revizorske institucije. Tim povodom, zadužena je Uprava za katastar i državnu imovinu da zaključi Ugovor o zakupu poslovnog prostora na Bulevaru Svetog Petra Cetinjskog br.145 za potrebe smještaja Državne revizorske institucije, sa privrednim društvom Cijevna hotel group d.o.o., po cijeni od osam eura po 1 m2, za ukupno 1579 m2, na period od godinu dana uz mogućnost produžetka predmetnog ugovora, do trajnog rješavanja prostornih kapaciteta ove institucije, smještanjem u neki od prostora koji su u državnom vlasništvu. Za tu namjenu će se na mjesečnom nivou izdvojiti 15.284 eura sa uračunatim PDV-om, što na godišnjem nivou iznosi 183.416 eura sa uračunatim PDV-om.

Usvojena je Informacija o kupovini nepokretnosti za potrebe Državne revizorske institucije i državnih organa, koju je Ministarstvu finansija dostavila Uprava za katastar i državnu imovinu. Tim povodom, Uprava za katastar i državnu imovinu je ovlašćena da u ime Vlade učestvuje na VII Javnom pozivu za učešće na javnom nadmetanju za prodaju imovine - nepokretnosti stečajnog dužnika „Atlas banka AD Podgorica u stečaju, za kupovinu nepokretnosti za potrebe Državne revizorske institucije i državnih organa po početnoj cijeni od 6.387.566 eura. Sredstva za ovu namjenu su obezbijeđena Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o budžetu za 2022. godinu, a Uprava je ovlašćena da uplati depozit za učešće u postupku u visini od 10% od početne cijene.

Pored ostalog, Vlada je razmotrila i više kadrovskih pitanja dostupnih na linku.

Flickr: https://flic.kr/s/aHBqjAfpEG

YouTube: https://youtu.be/a9cxrSVPK3s

29. sjednica Vlade Crne Gore

I MATERIJALI KOJI SU VLADI DOSTAVLJENI RADI RASPRAVE
1.Usmena informacija o realizaciji aktivnosti iz procesa pristupanja Crne Gore Evropskoj uniji Zaključci
2.Trideset četvrti kvartalni izvještaj o ukupnim aktivnostima u okviru procesa integracije Crne Gore u Evropsku uniju, za period april - jun 2022. godine Materijal Zaključci
3.Sedamnaesti polugodišnji izvještaj o ukupnim aktivnostima u okviru procesa integracije Crne Gore u Evropsku uniju, za period januar - jun 2022. godine Materijal Zaključci
4.Trideset peti kvartalni izvještaj o ukupnim aktivnostima u okviru procesa integracije Crne Gore u Evropsku uniju, za period jul - septembar 2022. godine Materijal Zaključci
5.Predlog uredbe o izmjenama i dopuni Uredbe o uspostavljanju unutrašnje revizije u javnom sektoru Materijal Zaključci
6.Predlog uredbe o izmjenama Uredbe o zabranjenim odnosno dozvoljenim načinima upotrebe, proizvodnje i stavljanja na tržište hemikalija koje predstavljaju neprihvatljiv rizik po zdravlje ljudi i životnu sredinu Materijal Zaključci
7.Izvještaj o razvoju i zaštiti prava manjinskih naroda i drugih manjinskih nacionalnih zajednica u 2021. godini Materijal Zaključci
8.Informacija o pripremi i upućivanju pripadnika Vojske Crne Gore u međunarodne misije i operacije Materijal Zaključci
9.Informacija o opremanju i modernizaciji deklarisanih jedinica u skladu sa NATO ciljevima sposobnosti Materijal Zaključci
10.Informacija o obuci pripadnika i jedinica Vojske Crne Gore kroz učešće u nacionalnim i međunarodnim vježbama Materijal Zaključci
11.Informacija o dugoročnom zaduživanju, u cilju obezbjeđivanja dijela nedostajućih sredstava za finansiranje budžeta za 2022. godinu i stvaranja fiskalne rezerve s Predlogom ugovora o kreditu Materijal Zaključci
12.Informacija o predlogu Banke za razvoj Savjeta Evrope (CEB) za povećanje kapitala CEB-a Materijal Zaključci
13.Izvještaj o radu Investiciono-razvojnog fonda Crne Gore A.D. za 2021. godinu sa finansijskim iskazima, Izvještajem menadžmenta i Izvještajem nezavisnog revizora za 2021. godinu i predlozima odluka Materijal Zaključci
14.Informacija o potrebi sufinansiranja Komisije za antidoping Materijal Zaključci
15.Predlog za davanje saglasnosti za finansiranje izgradnje, rekonstrukcije, adaptacije i opremanje sportskih objekata Materijal Zaključci
16.Predlog za davanje saglasnosti za raskid Ugovora o plaćanju dijela poreskog duga imovinom poreskog obveznika Opštine Kolašin, UZZ broj 440/2015 od 11.12.2015. godine s Predlogom ugovora o raskidu ugovora Materijal Zaključci
II MATERIJALI KOJI SE VLADI DOSTAVLJAJU S PREDLOGOM DA SE O NJIMA NE RASPRAVLJA
17.Predlog osnove za vođenje pregovora i zaključivanje Sporazuma sa Državom Libijom u vezi regulisanja duga Crne Gore prema Libiji s Nacrtom sporazuma Materijal Zaključci
18.Izvještaj o završenim pregovorima o zaključivanju Sporazuma o pružanju vazduhoplovnih usluga između Vlade Crne Gore i Vlade Države Kuvajt Materijal Zaključci
19.Predlog za kandidovanje projekta „Izgradnja hotela Kolašin Resort&Spa, po kondo modelu poslovanja, Kolašin” na Listu razvojnih projekata u oblasti turizma Materijal Zaključci
20.Informacija o Zajedničkoj inicijativi o Domaćoj regulativi u uslugama u okviru Svjetske trgovinske organizacije Materijal Zaključci
21.Informacija o obezbjeđivanju dodatnih sredstava za potrebe Crnogorske akademije nauka i umjetnosti Materijal Zaključci
22.Informacija u vezi sa projektom Integrisani informacioni sistem socijalnog staranja (IISSS) „e – Socijala“ sa Predlogom sporazuma o finansiranju između Programa Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP) i Vlade Crne Gore Materijal Zaključci
23.Informacija o ustupanju na raspolaganje putničkog motornog vozila Ministarstvu unutrašnjih poslova – Upravi policije Materijal Zaključci
24.Informacija o potrebi donošenja Zaključka Vlade Crne Gore radi određivanja nadležnosti i ovlašćenja za primjenu zakonske mjere prinudnog oduzimanja motornih vozila opštinama i obezbjeđivanja vraćanja Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Materijal Zaključci
25.Informacija o ustupanju na trajno korišćenje opreme Sekretarijatu Sudskog savjeta Materijal Zaključci
26.Informacija o ustupanju na trajno korišćenje opreme Upravi za izvršenje krivičnih sankcija Materijal Zaključci
27.Predlog za izmjenu Zaključka Vlade Crne Gore, broj: 07-87, od 20. oktobra 2022. godine, sa sjednice od 13. oktobra 2022. godine Materijal Zaključci
28.Predlog za izmjenu Zaključka Vlade Crne Gore, broj: 07-88, od 20. oktobra 2022. godine, sa sjednice od 13. oktobra 2022. godine Materijal Zaključci
29.Predlog za izmjenu Zaključka Vlade Crne Gore, broj: 07-89, od 20. oktobra 2022. godine, sa sjednice od 13. oktobra 2022. godine Materijal Zaključci
30.Informacija o nerealizovanoj posjeti ministarke nauke i tehhnološkog razvoja prof. dr Biljane Šćepanović, Petom Festivalu aeronautike i tehnologije (TEKNOFEST), Samsun, Republika Turska, 30. avgust - 4. septembar 2022. godine Materijal Zaključci
31.Predlog platforme za učešće delegacije Crne Gore na 9. Globalnom forumu Alijanse civilizacija (UNAOC), Fes, Kraljevina Maroko, 22-23. novembar 2022. Materijal Zaključci
32.Predlog platforme za učešće delegacije koju predvodi ministar ljudskih i manjinskih prava Fatmir Gjeka za posjetu Njujorku, Sjedinjene Američke Države, u periodu 20-29. 11. 2022. godine Materijal Zaključci
33.Predlog platforme za učešće ministra sporta i mladih Vasilija Laloševića na RYCO sastanku u Berlinu (23-26. novembar 2022. godine, Berlin, Njemačka) Materijal Zaključci
34.Predlog platforme za učešće mr Maše Vlaović, ministarke kulture i medija, na „Circle the Med“ forumu, od 23. do 26. novembra 2022. godine, Atina, Republika Grčka Materijal Zaključci
35.Predlog platforme za posjetu ministra javne uprave mr Marasha Dukaja Sjedinjenim Američkim Državama, od 21.11. do 3.12. 2022. godine Materijal Zaključci
36.Predlog za preusmjeravanje sredstava sa potrošačke jedinice Ministarstvo nauke i tehnološkog razvoja na potrošačku jedinicu Ministarstvo vanjskih poslova Materijal Zaključci
37.Predlog za korišćenje sredstava Tekuće budžetske rezerve Materijal Zaključci
III MATERIJALI KOJI SE VLADI DOSTVALJAJU RADI DAVANJA MIŠLJENJA ILI SAGLASNOSTI
38.Predlog za davanje saglasnosti na zaključivanje aneksa Ugovora o korišćenju šuma i izgradnji šumskih saobraćajnica zaključenih u 2021. godini Materijal Zaključci
39.Zahtjev za davanje saglasnosti za pokretanje postupka popune radnog mjesta koje nije predviđeno Kadrovskim planom organa državne uprave i službi Vlade Crne Gore za 2022. godinu Materijal Zaključci
40.Zahtjev za davanje saglasnosti za isplatu naknada predsjedniku, članovima i sekretaru Komisije za izradu Građanskog zakonika Materijal Zaključci
41.Zahtjev za davanje saglasnosti u skladu sa članom 4 Odluke o kriterijumima za utvrđivanje visine naknade za rad člana radnog tijela ili drugog oblika rada („Službeni list CG“, br. 26/12, 34/12, 27/13 i 44/22) Materijal Zaključci
42.Pitanja i predlozi
42.1Predlog odluke o izmjeni Odluke o preduzimanju privremenih mjera usljed pojave epidemije zarazne bolesti COVID-19 od većeg epidemiološkog značaja Materijal Zaključci
42.2Informacija o potpisivanju Ugovora o zakupu poslovnog prostora za potrebe smještaja Državne revizorske institucije Materijal Zaključci
42.3Informacija o kupovini nepokretnosti za potrebe Državne revizorske institucije i državnih organa Materijal Zaključci
43.Kadrovska pitanja Zaključci
43.1Predlog za prestanak mandata generalne direktorice Direktorata za zdravstvenu zaštitu, farmakologiju i regulisane profesije u Ministarstvu zdravlja Materijal
43.2Predlog za imenovanje glavnog revizora u Revizorskom tijelu Materijal
43.3Predlog za određivanje vršiteljke dužnosti sekretarke Ministarstva finansija Materijal
43.4Predlog za postavljanje sekretarke Ministarstva javne uprave Materijal
43.5Predlog za postavljanje generalnog direktora Direktorata za infrakstrukturu, informacionu bezbjednost, digitalizaciju i e-servise Materijal
43.6Predlog za postavljanje generalne direktorice Direktorata za normativno uređenje sistema javne uprave i harmonizaciju propisa Materijal
43.7Predlog za prestanak mandata pomoćnice direktora Uprave za inspekcijske poslove Materijal
43.8Predlog za prestanak mandata pomoćnice direktora Uprave za inspekcijske poslove Materijal
43.9Predlog za prestanak mandata pomoćnika direktora Uprave za inspekcijske poslove Materijal
43.10Predlog za određivanje vršiteljke dužnosti pomoćnice direktora Uprave za inspekcijske poslove Materijal
43.11Predlog za davanje saglasnosti za postavljenje glavnog inspektora - Odsjek za geološku, rudarsku i inspekciju za ugljovodonike, Sektor za zaštitu državnih resursa u Upravi za inspekcijske poslove Materijal
43.12Predlog za određivanje vršioca dužnosti sekretara Ministarstva sporta i mladih Materijal
43.13Predlog za određivanje vršioca dužnosti generalnog direktora Obavještajno -bezbjednosnog direktorata u Ministarstvu odbrane Materijal
43.14Predlog za razrješenje i imenovanje člana Upravnog odbora JU Službeni list Crne Gore Materijal
Da li vam je sadržaj ove stranice bio od koristi?