2025. izdanje "Indikatora na nivou sistema obrazovanja" omogućava da se na interaktivan način istražuju obrazovni sistemi širom Evrope.
Ovo izdanje ističe četiri centralne oblasti evropske obrazovne agende:
• Rano vaspitanje i obrazovanje
• Rano napuštanje obrazovanja i obuke
• Jednakost u školskom obrazovanju
• Visoko obrazovanje
Indikatori su predstavljeni putem web-alata, osmišljenog da pomogne u pretraživanju i upoređivanju podataka, te praćenju trendova i razlika među državama.
Ovi indikatori takođe predstavljaju ključni izvor podataka za godišnji izvještaj "Monitoring obrazovanja i obuke" Evropske komisije, obogaćujući njegovu analizu sveobuhvatnim uvidom u razvoj obrazovanja širom Evrope.
Podaci su predstavljeni za države članice EU, kao i Albaniju, Bosnu i Hercegovinu, Island, Lihtenštajn, Crnu Goru, Sjevernu Makedoniju, Norvešku, Srbiju i Tursku.
Rano vaspitanje i obrazovanje (ECEC)
Podaci i vizuali o ranom obrazovanju pokazuju kako su se pristupi evropskih zemalja mijenjali od 2018/2019. Moguće je pratiti razvoj u pristupu, kvalifikacijama osoblja, kontinuiranom profesionalnom usavršavanju i kurikulumu, te uporediti napredak između sistema.
Link: https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/data-and-visuals/early-childhood-education-and-care
Rano napuštanje obrazovanja i obuke (ELET)
Nudi uvid u političke inicijative koje se bave ranim napuštanjem obrazovanja i obuke (ELET). Indikatori na nivou sistema istražuju mjere preduzete širom Evrope kako bi se smanjio ELET i pružila veća podrška mladima da steknu kvalifikaciju srednjeg obrazovanja.
Link: https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/data-and-visuals/early-leaving-from-education-and-training
Jednakost u školskom obrazovanju
Jednakost u obrazovanju jedno je od prioritetnih područja evropske obrazovne saradnje. Jednakost se odnosi na postizanje obrazovnih rezultata i kvalifikacija bez obzira na socio-ekonomsko, kulturno, etničko ili drugo porijeklo učenika.
Link: https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/data-and-visuals/equity
Visoko obrazovanje
Indikatori istražuju politike koje se bave rodnom ravnopravnošću, upisima i mjerama namijenjenim privlačenju većeg broja studenata (posebno studentkinja) da studiraju STEM (nauku, tehnologiju, inženjerstvo i matematiku).
Link: https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/data-and-visuals/higher-education