- Влада Црне Горе
Завод за школство Дводневни модул Настава и учење из Програма обуке ...
Дводневни модул Настава и учење из Програма обуке за руководиоце образовно-васпитних установа

Протекле седмице реализован је дводневни модул Настава и учење из Програма обуке за руководиоце образовно-васпитних установа за двије групе директора и директорица – један 2. и 3. децембра у Сутомору, а други, за директоре и директорице предшколских установа 4. и 5. децембра у Бару.
Обје обуке су водиле проф. др Дијана Вучковић и проф. др Драгица Жугић, уходан тренерски пар који је предвиђене теоријске садржаје лако и вјешто претакао у праксу кроз интеракцију, дискусију, активно учешће и промишљање. Директори и директорице су на личном примјеру имали/е прилику да доживе како од пасивног слушаоца постају активни судионици у процесима наставе и учења, те како индивидуализација у рукама вјештог наставника/це постаје не само корисна, него и неопходна алатка у образовању.
Група сачињена од директора и директорица основних и средних школа, те ресурсних центара, изразила је задовољство обуком и похвалила рад тренерица, истакавши као нарочито корисне теме индивидуализацију, развој стваралачког и критичког мишљења, анализу часа, али и размјену искустава са колегама и колегиницама коју су управо произвеле интерактивне методе тренерског пара.
Друга група, мањег броја и сачињена искључиво од директора и директорица предшколских установа, самим саставом и бројем имала је могућност да буде фокусирана на сасвим конкретан и специјализован колосијек, са такође отвореним простором за прагматичну дискусију и размјену искустава. У Бару, организаторка обуке је у духу умрежавања и сарадње организовала посјету оближњем вртићу „Вукосава Ивановић Машановић", чија је директорица Ивана Миленковић, заједно са сарадницима, омогућила ову посјету.
Завод за школство захваљује Основној школи “Кекец" у Сутомору и Дому ученика "Душан Маровић" у Бару на гостопримству и уступљеним просторијама.
Организаторка обуке била је Драгана Радуновић, савјетница у Одсјеку за КПР.
