- Влада Црне Горе
Министарство просвјете, науке и иновација Округли сто ,,Неуронауке у васпитању и образовању ...
Округли сто ,,Неуронауке у васпитању и образовању – Мост игре и развоја/учења”

Министарство просвјете, науке и иновација Црне Горе организовало је Округли сто ,,Неуронауке у васпитању и образовању – Мост игре и развоја/учења”.
Догађај је окупио представнике УНИЦЕФ-а, Министарства просвјете, Филозофског факултета, Завода за школство, Завода за уџбенике, Испитног центра, Центра за стручно образовање, НТЦ центара, као и наставнике из више црногорских општина, струковних удружења и невладиних организација.

Учесницима се у име Министарства просвјете, науке и иновација обратила директорица Директората за предшколско и основно образовање, Светлана Дробњак, која је истакла да је у раду Министарства просвјете, науке и иновација професионално усавршавање наставника постављено као један од кључних приоритета дјеловања, не само у Плану раста, већ и у новој Стратегији образовања која се ради у сарадњи са Уницефом, уз подршку Европске комисије.
,,Министарство ће наставити да подржава иницијативе које доносе иновације у настави, јер желимо образовни систем који одговара потребама савременог друштва, а дјеци даје могућност да развију свој пуни потенцијал”, нагласила је Дробњак.
Циљ конференције био је истицање значаја неуронауке и савремених метода у образовању, представљање резултата досадашњих обука спроведених кроз НТЦ систем учења, те најава будућих пројеката који ће додатно оснажити наставнике, укључити родитеље у образовни процес и информисати ширу јавност о важности научно утемељених приступа учењу и васпитању.

Посебна част била је присуство угледног стручњака, др Ранка Рајовића, који је говорио о значају неуронаука у васпитању и образовању. Такође, учесници су имали прилику да путем онлајн укључења чују обраћања еминентних професора из региона – проф. Крајнчана из Копра, проф. Аладровић Словачек из Загреба, проф. Митровића из Бијељине и проф. Чокорила из Новог Сада, који су својим излагањима обогатили дискусију.
