Саопштење са 33. сједнице Владе Црне Горе

Овај чланак садржи листу докумената

Влада је на данас одржаној, 33. сједници којом је предсједавао предсједник др Дритан Абазовићутврдила Предлог закона о измјенама и допунама Закона о одузимању имовинске користи стечене криминалном дјелатношћу. У дискусији је наглашено да је основни разлог за промјене Закона унапређење нормативног оквира за ефикасно спречавање стицања и употребе имовинске користи стечене криминалном дјелатношћу, а у циљу заштите имовине која је стечена на законит начин и ради заштите економске, друштвене и еколошке функције имовине стечене у складу са прописима. Циљ закона је одузимање имовинске користи онима који су је незаконито стекли, без обзира на то је ли им та имовина пренесена са или без накнаде или са накнадом која не одговара стварној вриједности. Предложене измјене биле су нужне и оправдане како би се допунио законодавни оквир у борби против свих облика криминала, нарочито организованог криминала. Законом је прецизирано шта подразумјева одузимање имовинске користи, односно да је то и привремено и/или трајно одузимање, дефинисан је појам имовинске користи који је и проширен тако да укључује и сваку накнадну или трансформацију имовинске користи. Такође, проширен је појам имовине који сада укључује и виртуелну имовину и имовинска права која доказују право власништва. Јасно је прописано да се имовинска корист стечена криминалном дјелатношћу може одузети од учиниоца ако је стечена у периоду десет година прије и/или послије извршења кривичног дјела. Проширен је круга лица која се сматрају члановима породице, односно поступак у случају смрти лица против кога се води кривични поступак, или се лице налази у бјекству или се покренути поступак не може наставити због постојања околности које трајно искључују кривично гоњење. Уводи се ново Поглавље које се односи на финансијски извиђај и прописује начин закључења финансијске истраге, односно колико она може трајати. На извршење одлука о трајном одузимању имовинске користи стечене криминалном дјелатношћу, примјењиваће се одредбе закона којим се уређује извршење и обезбјеђење, при чему трајно одузета имовинска корист постаје државна имовина којом располаже Влада на јасно прописан начин. Закон је, како је наведено у расправи, у потпуности комплементаран са правним тековинама Европске уније.

Утврђен је Предлог закона о допуни Закона о судовима. Доношење Закона је било неопходно како би се ефикасније имплементирале одредбе Закона о одузимању имовинске користи стечене криминалном дјелатношћу, и прописала јасна надлежност судова за поступање у овим предметима. Допуном је регулисано да, независно од правила о мјесној надлежности, Основни суд у Подгорици суди у првом степену у предметним споровима, за чију сврху ће бити формирано специјално одјељење.

Влада је утврдила Предлог Закона о измјенама и допунама закона о порезу на додату вриједност. Основним промјенама Закона се врши додатно усклађивање националног ПДВ законодавства са Директивом Савјета ЕУ 2006/112 о заједничком систему ПДВ. Нова рјешења се односе на опорезивање природног гаса и електричне енергије и енергије за гријање или хлађење, инвестиционог злата, као и услуга у међународном друмском превозу путника у Црној Гори које пружају страна лица која немају сједиште или сталну пословну јединицу, пребивалиште или боравиште у нашој земљи. Промет електричне енергије и природног гаса се уређује на другачији начин, чиме се стварају повољнији услови за унапређење енегетског тржишта, стварају одговарајући тржишни услова за несметани рад субјеката на овом тржишту, кроз смањење адмистративног оптрећења и осигуравње једнаког пореског третмана свих субјеката. На тај начин ће се укинути могућност двоструког опорезивања или неопорезивања и уклонити пореске баријере у процесу интеграције енергетског тржишта са тржиштима земаља чланица Европске Уније и земаља из региона. Предложеним законским рјешењем се предвиђа увођење у црногорски порески систем нове пореске категорије, опорезивања промета инвестиционог злата, чиме се национално пореско законодавство усклађује са пореским законодавством Европске уније. Измјенама у области опорезивања страних лица која немају сједиште или сталну пословну јединицу, пребивалиште или боравиште у Црној Гори, а обављају искључиво међународни друмски превоз путника у Црној Гори, доводе се у равноправан положај црногорски порески обвезници који пружају исте услуге на територији земаља у окружењу, у којима им се врши обрачун ПДВ-а, осим када са државом из које је порески обвезник који пружа те услуге на територији Црне Горе постоји закључен међународни споразум о пореском ослобађању.

Утврђен је Предлог закона о измјенама и допунама Закона о порезу на угљоводонике с Извјештајем са јавне расправе. Предложеним измјенама извршиће се: повезивање трансферних цијена у вези са upstream операцијама са прописаним нормама које уређују опорезивање добити правних лица; прописивање врста средстава обезбјеђења и рокова за достављање средстава обезбјеђења за реинвестирање новчаних средстава; прецизније прописивање прихода и расхода од upstream операција. Новим одредбама ће се успоставити јача правна сигурност, што ће стимулативно дјеловати на привлачење великих компанија које се баве истраживањем и производњом угљоводоника.

Влада је утврдила Предлог закона о потврђивању Секторског споразума између Владе Црне Горе и Европске комисије којим се утврђују правила за управљање и спровођење финансијске подршке Уније Црној Гори у оквиру инструмента претприступне подршке за област политике „Пољопривреда и рурални развој“ (IPARD III). Закон о потврђивању Секторског споразума има за циљ да припреми црногорске пољопривреднике за улазак у ЕУ кроз повлачење финансијских средстава из претприступних фондова. Општи циљ је повећање конкурентности пољопривредних производа, постепено усклађивање са правилима Уније, стандардима, политикама и праксама у погледу придруживању ЕУ. У складу са Програмом развоја пољопривреде и руралних подручја Црне Горе у оквиру IPARD III 2021-2027, укупан износ средстава добијених из европских фондова износи 63 милона еура.

Донијета је Уредба о Царинској тарифи за 2023. годину, којом се усаглашава национална са Комбинованом номенклатуром Европске уније. Уредба представља кодификовани пропис кој садржи и царинске стопе из споразума о слободној трговини које Црна Гора примјењује. Констатовано је да ће Уредба имати позитивне ефекте у циљу олакшања пословања привредницима који се баве спољном трговином.

Влада је донијела измјене уредби којима се обезбјеђује спровођење Закона о безбједности хране и усаглашавање са правном тековином Европске уније у сљедећим областима: прехрамбених арома; микробиолошких критеријума за безбједност хране; хигијене хране; максимално дозвољених количина контаминената у храни и врста витамина и минерала који се могу користити у производњи суплемената.

Усвојен је Програм реформе управљања јавним финансијама 2022-2026 са Акционим планом. У дискусији је наглашено да је Програм потребан како би се осигурала фискална одрживост и добро управљање јавним финансијама у складу са правном тековином ЕУ и очекује се да ће бити остварени значајни резултати и напредак у функционисању буџетског система, управљачкој одговорности, извршењу буџета и интерној и екстерној ревизији. Усвајање PFM програма је један од кључних критеријума за даље коришћење средстава кроз Инструмент претприступне подршке (IPA) и предуслов за секторску буџетску подршку. Такође, Програм је значајан и за координацију напора за испуњење мјерила за отварање или затварање преговора у поглављима која се односе на управљање јавним финансијама.

Влада је усвојила Информацију о Финансијском споразуму између Владе Црне Горе и Европске комисије о IPA годишњем акционом програму за Црну Гору за 2021. годину, и прихватила Споразум. У Информацији се наводи да је Годишњим акционим програмом за Црну Гору за 2021. годину опредијељено укупно 33.517.352 еура, од чега је 32.410.000 еура бесповратних средстава Европске уније, док је износ националног кофинансирања 1.107.352 еура. Опредијељена средства су намијењена за спровођење акција из области животне средине и климатске акције, саобраћаја, пољопривреде и руралног развоја, као и за двије хоризонталне акције – Инструмент за европску интеграцију и Инструмент ЕУ за подршку реформама. Потписивање овог Споразума је предуслов за коришћење опредијељених ЕУ средстава и почетак спровођења активности које су програмом планиране.

Усвојена је Информација о исплати једнократне помоћи пензионерима у Црној Гори . Имајући у виду да је раст цијена основних животних намирница утицао на животни стандард, Влада је обезбиједила једнократну помоћ пензионерима у Црној Гори и то на начин:

  • 200 еура пензионерима који примају пензију у износу до просјечне пензије, која износи 359,31 еура,
  • 100 еура пензионерима чији се износ пензије креће у интервалу од просјечне пензије до износа минималне зараде, тј. од 359,32 до 450 еура,
  • 50 еура пензионерима чији се износ пензије креће у интервалу од износа минималне зараде до износа потрошачке корпе, тј. од 450,01 до 793,90 еура.

У складу са расположивим могућностима, Влада је обезбиједила једнократну помоћ и корисницима права на сразмјерну пензију и то на начин:

  • 100 еура корисницима сразмјерне пензије који примају пензију до износа просјечне пензије, а која износи 359,31 еура и
  • 50 еура корисницима сразмјерне пензије чији се износ пензије креће у интервалу од просјечне пензије до износа потрошачке корпе, тј. од 359,32 до 793,90 еура.

Укупна средства за исплату једнократне помоћи пензионерима, по датим моделима, износиће 17.029.650 еура.

Влада је донијела Одлуку о организовању Јавне установе за смјештај дјеце и младих са проблемима у понашању и дјеце и младих жртава трговине људима. Одлуком се постојећа Јавна установа за смјештај дјеце са проблемима у понашању организује као Јавна установа за смјештај дјеце и младих са проблемима у понашању и дјеце и младих жртава трговине људима. У дискусији је наглашено да је Црна Гора, у складу са Конвенцијом Савјета Европе о борби против трговине људима и Истанбулском конвенцијом, дужна да прихвати законодавне и друге мјере које су потребне за пружање помоћи жртвама у њиховом физичком, психолошком и социјалном опоравку, те да им обезбиједи прикладан и сигуран смјештај, психолошку и материјалну помоћ. Имајући у виду наведено, посебно чињеницу да постојеће прихватилиште – склониште не може да на адекватан начин обезбиједи смјештај у складу са узрастом, полом и потребама корисника, неопходно је да се у Црној Гори оснује склониште у којем ће се смјештати дјеца и млади жртве трговине људима одвојено од одраслих и старих лица.

Издати су Урбанистичко - технички услови за израду техничке документације за изградњу објекта за производњу електричне енергије из обновљивих ресурса – соларне електране, а у складу са чланом 218ц Закона о планирању простора и изградњи објеката и чланом 2 Правилника о ближим критеријума за оцјену захтјева за издавање урбанистичко - техничких услова за изградњу објеката за производњу електричне енергије из обновљивих извора сунца и других обновљивих извора. УТ услови су издати на захтјев компаније „M Energy“ д.о.о. Цетиње за локацију у захвату катастарске општине Убли, Пријестоница Цетиње и катастарских општина Богетићи и Броћанац у општини Никшић. Укупна површина локације износи cca 13.000.000 . Према претходно спороведеним анализама од стране подносиоца захтјева утврђено је да је максимални могући капацитет будуће соларне електране cca 385 MW.

Влада је издала Урбанистичко - техничке услове за израду техничке документације за изградњу објекта за производњу електричне енергије из обновљивих ресурса поља вјетра – вјетропарк, а у складу са чланом 218ц Закона о планирању простора и изградњи објеката и чланом 2 Правилника о ближим критеријума за оцјену захтјева за издавање урбанистичко - техничких услова за изградњу објеката за производњу електричне енергије из обновљивих извора сунца и других обновљивих извора. УТ услови су издати на захтјев физичког лица за локацију у захвату катастарских општина Бобово и Крушево, општина Пљевља укупне површина 1.671.700 . Према анализама подносиоца захтјева утврђено је да потенцијална количина произведене електричне енергије, са 20 турбина укупне снаге вјетропарка 120 MW, износи 393,80 GWh.

Усвојен је Годишњи извјештај о спровођењу Акционог плана за имплементацију Програма развоја информационо комуникационих технологија правосуђа 2021-2023., за 2021. годину. Извјештај је урађен на основу прикупљених података од чланова Радне групе за праћење имплементације ИКТ Програма, у односу на 11 доспјелих активности. У Извјештају је дат детаљан статистички преглед степена реализације планираних активности у извјештајном периоду, кључна достигнућа и изазови у спровођењу, помак остварен на нивоу сваког оперативног циља са наведеним индикаторима учинка и препрекама које се се појавиле, табеларни приказ извјештавања по свим активностима оперативних циљева, након чега слиједе препоруке за наредне фазе спровођења стратешког документа.

Влада је усвојила Информацију о реализацији Закључака бр. 07-7471/2 од 30. новембра 2022. године, и дала сагласност на Анекс уговора о текућем одржавању јавне инфраструктуре за 2022. годину. Претходно је Влада закључком од 30. новембра 2022. године, дала сагласнот за коришћење Текуће буџетске резерве у износу од 3.941.200 еура, за намјену ургентне набавке материјала, опреме и услуга за текуће одржавање јавне жељезничке инфраструктуре. У циљу комплетирања реализације закључака, урађен је Анекс уговора о текућем одржавању јавне инфраструктуре за 2022. годину, чији је саставни дио и Прилог који садржи детаљну спецификацију материјала, опреме и услуга.

Донијет је Кадровски план за Министарство екологије, просторног планирања и урбанизма за 2022. годину.

Влада је дала сагласност за коришћење средстава из Текуће буџетске резерве за Подфонд за комерцијалне и непрофитне медије, у износу од 580.221,75 еура.

Донијета је Одлука о измјени Одлуке о предузимању привремених мјера усљед појаве епидемије заразне болести COVID-19 од већег епидемиолошког значаја, којом се важење постојећих епидемиолошким мјера продужава до 30. децембра.

Влада је усвојила Информацију о неизмиреним обавезама према држави Бразил по основу куповине ваздухоплова Embraer ERJ 190-200 LR (скраћени назив Charlie), рег. ознаке 40-AOC. Поводом ноте Амасаде Бразила којом се моли за одговор црногорских надлежних институција у вези са преговорима о измирењу дуговања за финансирање наведеног ваздухоплова, а у циљу рјешавања овог сложеног наслијеђеног проблема, Министарство финансија је сачинило детаљну анализу расположиве документације и одлука ранијих влада и предложило два модела извршавања уговорених обавеза, у смислу превентивног дјеловања и отклањања негативних посљедица по буџет. Првим моделом је разрађена куповина од стране Владе, у износу од 5.2 милиона USD, чиме би се стекло власништво над авионом, а што би подразумијевало и додатно улагање за његову ревитализацију, у износу од око 8.2 милиона USD. По овом моделу неопходно би било издвојити 13.4 милиона USD, како би се авион ставио у функцију, са ресурсима операције у наредних 7 – 8 година. Другим моделом анализирана је реиспорука авиона која би коштала 11,7 милиона USD, а уз додатне трошкове реиспоруке износ би прешао 12 милиона USD. У Информацији се наводи да је Државном гаранцијом коју је издало некадашње Министарство саобраћаја, поморства и телекомуникације 12.07.2010. године, Држава неопозиво и безусловно гарантовала да ће, у случају да Закупац (Montenegro Airlines) из било ког разлога не испуни обавезе, извршити реиспоруку авиона, у складу са Уговором о закупу. У том случају Закупац би имао и право на обештећење и исплату свих трошкова и губитака. Имајући у виду да би приликом реиспоруке били ангажовани адвокати и технички експерти у процесу реиспоруке, а у складу са Уговором ове обавезе падају на Државу Црну Гору, то се процјењује да би укупни трошкови прелазили 12 мил USD. Наглашава се и то да би поред трошкова реиспоруке Држава изгубила и авион у који је до сада уложено 38 милиона USD. Имајући у виду све наведено, Влада је закључила да се формира Оперативни тим са задатком да сагледа цјелокупну ситуацију и сачини предлог рјешења.

Усвојена је Информација о преусмјеравању неутрошених средстава у оквиру капиталног буџета Управе за капиталне пројекте за 2022. годину. У Информацији се наводи да је Управа за капиталне пројекте информисала Министарство финансија да због непредвиђених околности неће доћи до потпуне реализације неколико капиталних пројеката у износима планираних Законом о измјенама и допуни Закона о буџету Црне Горе за 2022. годину, па ће средства у укупном износу од 3.023.841 еура остати неутрошена. С тим у вези, Влада је одобрила преусмјеравање наведених финансијских средстава, ради плаћања доспјелих обавеза насталих по основу уговора о реализацији, на пројекте чија је реализација у току.

Влада је усвојила Информацију о намјери Владе Црне Горе за откуп дијела преосталих понуђених акција у власништву мањинских акционара емитента "Лука Бар" АД Бар.

Дата је сагласност за одобравање позајмице Пријестоници Цетиње из Текуће буџетске резерве у износу од 1.500.000 еура и прихваћен Уговор о регулисању медусобних права и обавеза између Владе Цре Горе и Пријестонице Цетиње по основу одобрене позајмице. Одобреном финансијском позајмицом извршила би се уплата пореза и доприноса на зараде запослених, а самим тим и повезивање њиховог радног стажа, чиме би се омогућило остваривање права на пензију запосленима који су то право стекли и онима који то право стичу у наредном периоду. Такође, из ових средстава реализовале би се доспјеле а неизмирене обавезе утврдене Уговором о Репрограму пореског дуга из 2015. године.

Влада је усвојила Информацију о реализованим пројектима солидарне стамбене градње и наставку даље сарадње у обезбјеђивању новчаних средстава годишње подршке за рјешавање стамбених потреба запослених у Министарству унутрашњих послова, Управи полиције, Агенцији за националну безбједност и Полицијској академији за период 2023-2025. године и прихватила Споразум о обезбјеђивању новчаних средстава за годишњу подршку. Тим поводом, задужено је Министарство финансија да, на име подршке у рјешавању стамбених потреба запослених у сектору безбиједности, у првом квартала 2023. године, обезбиједи 600.000 еура из Текуће буџетске резерве ради реализације наведеног Споразума.

Поред осталог, Влада је размотрила и више кадровских питања доступних на линку.

33. sjednica Vlade Crne Gore (15.12.2022.)


33. сједница Владе Црне Горе

I МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СУ ВЛАДИ ДОСТАВЉЕНИ РАДИ РАСПРАВЕ
1.Предлог закона о измјенама и допунама Закона о одузимању имовинске користи стечене криминалном дјелатношћу Материјал Закључци
1.1Предлог закона о допуни Закона о судовима Материјал Закључци
1.2Усмена информација о реализацији активности из процеса приступања Црне Горе Европској унији Закључци
2.Предлог закона о измјенама и допунама Закона о порезу на додату вриједност Материјал Закључци
3.Предлог закона о измјенама и допуни Закона о порезу на угљоводонике с Извјештајем са јавне расправе Материјал Закључци
4.Предлог уредбе о Царинској тарифи за 2023. годину Материјал Закључци
5.Предлог уредбе о измјени Уредбе о прехрамбеним аромама које се могу користити у и на храни* Материјал Закључци
6.Предлог уредбе о измјени Уредбе о микробиолошким критеријумима за безбједност хране* Материјал Закључци
7.Предлог уредбе о измјени Уредбе о хигијени хране* Материјал Закључци
8.Предлог уредбе о измјени Уредбе о максимално дозвољеним количинама контаминената у храни* Материјал Закључци
9.Предлог уредбе о измјени Уредбе о врстама витамина и минерала који се могу користити у производњи суплемената* Материјал Закључци
10.Предлог програма реформе управљања јавним финансијама 2022-2026. године са Предлогом акционог плана Материјал Закључци
11.Информација о Финансијском споразуму између Владе Црне Горе и Европске комисије о IPA годишњем акционом програму за Црну Гору за 2021. годину с Предлогом финансијског споразума Материјал Закључци
12.Информација о исплати једнократне помоћи пензионерима у Црној Гори Материјал Закључци
13.Предлог одлуке о организовању Јавне установе за смјештај дјеце и младих са проблемима у понашању и дјеце и младих жртава трговине људима Материјал Закључци
14.Предлог одлуке о утврђивању коефицијената за зараде запослених у ЈУ Дневни центар за дјецу са сметњама у развоју и лица са инвалидитетом Пљевља Материјал Закључци
15.Предлог одлуке о утврђивању износа накнаде коју плаћају вршиоци регулисаних комуналних дјелатности у 2023. години Материјал Закључци
16.Предлог урбанистичко - техничких услова за израду техничке документације за изградњу објекта за производњу електричне енергије из обновљивих ресурса – соларне електране, а у складу са чланом 218ц Закона о планирању простора и изградњи објеката („Службени лист ЦГ”, бр. 64/17, 44/18, 63/18, 82/20 и 86/22) и чланом 2 Правилника о ближим критеријумима за оцјену захтјева за издавање урбанистичко - техничких услова за изградњу објеката за производњу електричне енергије из обно Материјал Закључци
17.Предлог урбанистичко - техничких услова за израду техничке документације за изградњу објекта за производњу електричне енергије из обновљивих ресурса поља вјетра – вјетропарк, а у складу са чланом 218ц Закона о планирању простора и изградњи објеката („Службени лист ЦГ“, бр. 64/17, 44/18, 63/18, 82/20 и 86/22) и чланом 2 Правилника о ближим критеријумима за оцјену захтјева за издавање урбанистичко - техничких услова за изградњу објеката за производњу електричне енергије и Материјал Закључци
18.Годишњи извјештај о спровођењу Акционог плана за имплементацију Програма развоја информационо комуникационих технологија правосуђа 2021-2023, за 2021. годину Материјал Закључци
19.Информација о реализацији закључака бр.07-7471/2 од 30. новембра 2022. године Материјал Закључци
20.Нацрт кадровског плана за Министарство екологије, просторног планирања и урбанизма за 2022. годину Материјал Закључци
21.Захтјев за давање сагласности за попуну радног мјеста у Министарству економског развоја и туризма које није предвиђено Кадровским планом Министарства економског развоја и туризма за 2022. годину Материјал Закључци
22.Захтјев за давање сагласности за коришћење средстава Текуће буџетске резерве за Подфонд за комерцијалне и непрофитне медије Материјал Закључци
23.Кадровска питања Закључци
23.1Предлог за именовање двије чланице Савјета за права дјетета Материјал
23.2Предлог за разрјешење предсједнице Управног одбора Јавне установе Центар за социјални рад за општине Плав и Гусиње Материјал
23.3Предлог за именовање предсједника Управног одбора Јавне установе Центар за социјални рад за општине Плав и Гусиње Материјал
23.4Предлог за разрјешење и именовање два члана Одбора за утврђивање репрезентативности синдиката Материјал
23.5Предлог за разрјешење државне секретарке у Министарству спорта и младих Материјал
23.6Предлог за одређивање пуномоћника-представника државног капитала на XXIII ванредној Скупштини акционара “Жељезничка инфраструктура Црне Горе” АД Подгорица Материјал
23.7Предлог за разрјешење државног секретара у Министарству капиталних инвестиција Материјал
23.7Предлог за именовање државног секретара у Министарству капиталних инвестиција Материјал
23.9Предлог за постављење секретарке Министарства капиталних инвестиција Материјал
23.10Предлог за постављење генералне директорице Директората за поморски саобраћај, сигурност пловидбе, заштиту од загађења и поморску привреду у Министарству капиталних инвестиција Материјал
23.11Предлог за именовање државног секретара у Министарству унутрашњих послова Материјал
23.12Предлог за разрјешење и именовање чланова Социјалног савјета Црне Горе Материјал
23.13Предлог за престанак вршења дужности в.д. секретарке Министарства европских послова Материјал
23.14Предлог за одређивање в.д. секретара Министарства европских послова Материјал
23.15Предлог за именовање државне секретарке у Министарству европских послова Материјал
23.16Предлог за именовање државног секретара у Министарству финансија Материјал
23.17Предлог за разрјешење вршитељке дужности извршне директорице Друштва са ограниченом одговорношћу за транспорт путника и робе у ваздушном саобраћају "ToMontenegro" Материјал
23.18Предлог за именовање вршиоца дужности извршног директора Друштва са ограниченом одговорношћу за транспорт путника и робе у ваздушном саобраћају "ToMontenegro" Материјал
23.19Предлог за избор чланова Одбора директора АД "Марина" Бар Материјал
23.20Предлог за одређивање пуномоћника-представника државног капитала на VII ванредној сједници Скупштине акционара АД "Марина" Бар Материјал
II МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СЕ ВЛАДИ ДОСТАВЉАЈУ С ПРЕДЛОГОМ ДА СЕ О ЊИМА НЕ РАСПРАВЉА
24.Предлог одлуке о измјени Одлуке о образовању Савјета за реформу јавне управе Материјал Закључци
25.Предлог одлуке о давању претходне сагласности Пријестоници Цетиње за отуђење непокретности - размјену са д.о.о. „Сава Транс“, Цетиње Материјал Закључци
26.Информација о потписивању Ноте о приступању Техничком споразуму између Министарства одбране Републике Бугарске и Министарства одбране Републике Италије у погледу НАТО активности ојачане будности у Републици Бугарској и пружања подршке државе домаћина и других обавеза с Предлогом ноте Материјал Закључци
27.Информација о преусмјеравању неутрошених средстава у оквиру капиталног буџета Управе за капиталне пројекте за 2022. годину Материјал Закључци
28.Информација о понуди за право прече куповине непокретности које се налазе у границама Националног парка „Ловћен“ Материјал Закључци
29.Информација о понуди за право прече куповине непокретности које се налазе у границама Националног парка „Дурмитор“ Материјал Закључци
30.Информација о уступању на располагање путничког моторног возила Министарству унутрашњих послова - Управи полиције Материјал Закључци
31.Предлог за рјешавање сукоба надлежности између Министарства екологије, просторног планирања и урбанизма - Директората за инспекцијски надзор - Урбанистичко-грађевинске инспекције и Службе за инспекцијске послове Општине Херцег Нови Материјал Закључци
32.Предлог за рјешавање сукоба надлежности између Министарства екологије, просторног планирања и урбанизма - Директората за инспекцијски надзор - Дирекције за инспекцијски надзор за сјеверни регион - Урбанистичко-грађевинске инспекције и Секретаријата за инспекцијске послове општине Пљевља Материјал Закључци
33.Предлог платформе за учешће министарке науке и технолошког развоја проф. др Биљане Шћепановић на Седмом засиједању Мјешовите црногорско - словеначке комисије за билатералну научну и технолошку сарадњу, Љубљана, Република Словенија, 19 - 21. децембар 2022. године с Предлогом протокола Материјал Закључци
34.Предлог платформе за учешће министра без портфеља Зорана Миљанића и делегације на Регионалној антикорупцијској конференцији посвећеној имплементацији Регионалне мапе пута за борбу против корупције и илегалних финансијских токова, 14. децембра 2022. године, Скопље Материјал Закључци
35.Предлог платформе за посјету потпредсједника Владе за економски политику и финансијски систем и министра пољопривреде, шумарства и водопривреде Владимира Јоковића, Београду, Република Србија, 15 -17. децембар 2022. године Материјал Закључци
36.Предлог за преусмјеравање средстава са потрошачке јединице Министарство рада и социјалног старања на потрошачку јединицу Министарство вањских послова Материјал Закључци
III МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СЕ ВЛАДИ ДОСТВАЉАЈУ РАДИ ДАВАЊА МИШЉЕЊА ИЛИ САГЛАСНОСТИ
37.Предлог мишљења на амандмане на Предлог закона о измјенама и допуни Закона о путевима (предлагач посланица Зденка Поповић) Материјал Закључци
38.Правилник о унутрашњој организацији и систематизацији Службе Црногорске академије наука и умјетности Материјал Закључци
39.Предлог за давање сагласности за закључење Споразума о раскиду Уговора о преносу права располагања на непокретности, без накнаде (закљученог између Општине Котор и Владе Црне Горе УЗЗ 1239/13 од 29.11.2013. године), означеној као објекат бр. 1 (површине у габариту 153 м2), који је уписан у Регистар непокретних споменика културе, под називом „Палата Ивелић“, са статусом културног добра и евидентиран на кат. парцели бр. 627, ЛН бр. 537 КО Рисан И – Котор, у својини Црне Горе – Материјал Закључци
40.Захтјев за давање сагласности за попуну радног мјеста у Министарству пољопривреде, шумарства и водопривреде које није предвиђено Кадровским планом органа државне управе и служби Владе Црне Горе за 2022. годину Материјал Закључци
41.Захтјев за давање сагласности за попуну радног мјеста у Министарству пољопривреде, шумарства и водопривреде које није предвиђено Кадровским планом органа државне управе и служби Владе Црне Горе за 2022. годину Материјал Закључци
42.Захтјев за давање сагласности за исплату накнада за рад Комисије за ревизију документа под називом „Анализа докумената у којима је третирана локација за пречишћавање отпадних вода из Подгорице“ за период од 2004. до 2021. године Материјал Закључци
43.Захтјев за давање сагласности Владе Црне Горе за исплату накнада члановима Радне групе за израду закона којима ће се уредити област планирања простора и изградње објеката Материјал Закључци
44.Питања и предлози
44.1Предлог платформе за посјету делегације Владе Црне Горе, коју предводи мр Миомир Војиновић, министар просвјете, Републици Турској, од 19. до 23. децембра 2022. године Материјал Закључци
44.2Предлог одлуке о измјени Одлуке о предузимању привремених мјера усљед појаве епидемије заразне болести COVID-19 од већег епидемиолошког значаја Материјал Закључци
44.3Информација о неизмиреним обавезама према држави Бразил по основу куповине ваздухоплова Embraer ERJ 190-200 LR (скраћени назив Charlie) , рег. ознаке 40-AOC Материјал Закључци
44.4Информација о преусмјеравању неутрошених средстава у оквиру капиталног буџета Управе за капиталне пројекте за 2022. годину Материјал Закључци
44.5Информација о намјери Владе Црне Горе за откуп дијела преосталих понуђених акција у власништву мањинских акционара емитента "Лука Бар" АД Бар Материјал Закључци
44.6Предлог за коришћење средстава Текуће буџетске резерве Материјал Закључци
44.7Предлог правилника о измјенама и допунама Правилника о унутрашњој организацији и систематизацији Министарства јавне управе Материјал Закључци
44.8Предлог закона о потврђивању Секторског споразума између Владе Црне Горе и Европске комисије којим се утврђују правила за управљање и спровођење финансијске подршке Уније Црној Гори у оквиру инструмента претприступне подршке за област политике „Пољопривреда и рурални развој“ (IPARD III) Материјал Закључци
44.9Предлог уредбе о максимално дозвољеним количинама кокцидиостатика и хистомоностатика у храни - ОДГОЂЕНО Закључци
44.10Информација о реализованим пројектима солидарне стамбене градње и наставку даље сарадње у обезбједјивању новчаних средстава годишње подршке за рјешавање стамбених потреба запослених у Министарству унутрашњих послова, Управи полиције, Агенцији за националну безбједност и Полицијској академији за период 2023-2025. године Материјал Закључци
Да ли вам је садржај ове странице био од користи?