Саопштење са 42. сједнице Владе Црне Горе

Овај чланак садржи листу докумената

Влада је, на данас одржаној 42. сједници којом је предсједавао предсједник др Дритан Абазовић, прихватила низ докумената о билатералној сарадњи између Црне Горе и Републике Албаније који ће бити потписани на заједничкој сједници влада двију држава, и то:

  • Билатерални споразум између Црне Горе и Републике Албаније о изградњи моста на ријеци Бојани;
  • Споразум између Црне Горе и Републике Албаније о отварању заједничког граничног прелаза Свети Никола-Пуљај на територији Републике Албаније;
  • Меморандум о разумијевању између Министарства капиталних инвестиција Црне Горе и Министарства инфраструктуре и енергетике Републике Албаније о сарадњи у области енергетике;
  • Споразум о сарадњи између Министарства пољопривреде шумарства и водопривреде Црне Горе и Министарства пољопривреде и руралног развоја Републике Албаније у области заједничког одрживог управљања рибарством Скадарским Језером и ријеком Бојаном;
  • Споразум о сарадњи између Министарства пољопривреде шумарства и водопривреде Црне Горе и Министарства пољопривреде и руралног развоја Републике Албаније у области заштите здравља биља;
  • Споразум између Црне Горе и Републике Албаније у области социјалне заштите;
  • Меморандум о сарадњи између Министарства спорта и младих Црне Горе са једне стране и Министарства образовања и спорта и Министарства за младе и дјецу са друге стране;
  • Програм културне сарадње између Министарства културе и медија Црне Горе и Министарства културе Републике Албаније за период 2023-2025;
  • Меморандум о разумијевању и сарадњи између Министарства одбране Црне Горе и Министарства одбране Републике Албаније; 
  • Меморандум о сарадњи између Министарства здравља Црне Горе и Министарства здравља и социјалне заштите Републике Албаније.

Утврђена су и три предлога закона о потврђивању споразума о мобилности које су, на Самиту о Западном Балкану у оквиру Берлинског процеса, потписали предсједници влада Албаније, Босне и Херцеговине, Косова, Црне Горе, Сјеверне Македоније и Србије у Берлину, и то:

  • Предлог закона о потврђивању Споразума о признавању професионалних квалификација за докторе медицине, докторе стоматологије и архитекте у контексту Центалноевропског споразума о слободној трговини који има за циљ успостављање заједничких правила за поједностављено аутоматско признавање професионалних квалификација подносиоцима захтјева који су те квалификације стекли у једној од шест земаља Западног Балкана, како би се лицима са тим квалификацијама омогућио приступ и бављење регулисаном професијом у другој земљи Западног Балкана и обрнуто, у циљу подстицања мобилности професионалаца, бољег усклађивања вјештина са потребама тржишта рада и повећане продуктивности.
  • Предлог закона о потврђивању Споразума о признавању квалификација у области високог образовања на Западном Балкану чијом примјеном ће поступак признавања бити ефикаснији, корисници ће мање чекати на остваривање својих права, а државни апарат ће се у великој мјери ослободити сувишних процедура. Споразум се односи само на квалификације високог образовања стечене у јавним акредитованим високошколским установама земаља потписница.
  • Предлог закона о потврђивању Споразума о слободи кретања на Западном Балкану са личном картом који обезбјеђује унапијеђење даље сарадње у настојању да се узајамно олакшају услови путовања и унаприједе добри односи, првенствено поједностављивањем административних процедура за улазак, транзит, излазак и кратки боравак физичких лица на Западном Балкану, а на принципима права ЕУ, европским вриједностима и у складу са позитивном праксом ЕУ

Влада је усвојила Информацију о реализованој емисији обвезница које су емитоване на међународном тржишту у 2020. години. Поред осталог, у Информацији се наводи да је након свих спроведених активности и у Закону о завршном рачуну буџета Црне Горе за 2020. годину приказан трансфер у износу од 750.000.000 еура по основу емисије еуроборд обвезница – дугорочне хартије од вриједности, за финансирање буџета и стварање фискалне резерве, док је прилив средстава по основу емисије, на рачун Државног трезора евидентиран 16. децембра 2020. године у укупном износу од 745.026.405 еура. Сходно томе, констатовано је да треба преиспитати цјелокупан процес законитости емисије обвезница, са праћењем тока новца на домаћем и међународном финансијском тржишту, због сумње на могућност злоупотреба и незаконитог богаћења трећих лица, коришћењем јавних финансија ради стицања незаконите добити. У том циљу, Влада је задужила Министарство финансија да цјелокупну документацију достави надлежном државном тужилаштву.

Донијета је Уредба о условима, начину и динамици спровођења мјера аграрне политике за 2023. годину – АГРОБУЏЕТ. Уредбом се стварају услови за пуну примјену одредби закона којима су уређене мјере аграрне политике, а у том смислу и пружање подршке пољопривредним газдинствима, удружењима пољопривредних произвођача и кооперативама, у циљу осигурања дохотка пољопривредних газдинстава, јачања конкуретности црногорске пољопривреде, стварања бољих услова живота у руралним подручјима, јачања капацитета институција, достизања ЕУ стандарда безбједности хране и јачања сектора рибарства. У финансијском исказу Агробуџет за 2023. године износи 66.092.516,90 еура, и то: из Буџета Црне Горе за 2023. годину опредијељена су средства у укупном износу од 44.725.016,90 еура, из донација у износу од 11.487.500,00 еура и из кредитних средстава у износу од 9.880.000,00 еура. Агробуџетом се издвајају средства за систем директних плаћања у области сточарства и биљне производње, интервенција на тржишту и за подршку мјерама руралног развоја. Такође, средства су обезбијеђена и за: подршку општим сервисима у пољопривреди, социјалне трансфере сеоском становништву, техничку и административну подршку имплементацији програма, институционални развој и јачање пољопривреде Црне Горе, рибарство, програм фитосанитарних мјера, програм безбједности хране и програм обавезних мјера здравствене заштите животиња.

Влада је донијела Уредбу о ближем начину спровођења царинских поступака и царинских формалности. Ријеч је о најзначајнијем и најобухватнијем подзаконском акту за примјену Царинског закона који ће обезбиједити спровођење царинских поступака и царинских формалности на царинском подручју Црне Горе на исти начин као и у државама чланицама Европске уније. Уредба је у највећој мјери усаглашена са релевантним прописима ЕУ и позитивно ће утицати на привредне субјекте путем поједностављења, модернизације и рационализације царинских правила и процедура. Предвиђен је прелазак на беспапирно пословање и потпуно електронско окружење, уз коришћење техника електронске обраде података у свим царинским поступцима, што ће водити скраћењу времена за спровође процедура, а самим тим и смањењу трошкова пословања. Поред осталог, посебно су важне норме које уређују царински статус робе и национални поступак транзита у контексту пуне имплементације Новог компјутеризованог транзитног система НЦТС и припреме за приступање Конвенцији о заједничком транзиту.

Влада је донијела Одлуку о измјени Одлуке о образовању Савјета за НАТО, којом се поједине одредбе усклађују са измјенама у организацији државне управе.

Донијета је Одлука о измјени Одлуке о образовању комисије за праћење спровођења и извјештавање о Програму развоја информационо-комуникационих технологија правосуђа 2021-2023 и реализацију Акционог плана за његово спровођење. Измјеном је за члана Комисије, представника Секретаријата Судског савјета, именован судија Вишег суда у Подгорици Радоња Радоњић.

Влада је донијела Одлуку о измјени Одлуке о образовању Савјета за електронску управу. Усљед организационе промјене у Министарству јавне управе, за чланицу Савјета именована је Весна Симоновић, начелница Дирекције за дигитализацију и електронску управу.

Утврђен је Нацрт измјена и допуна Просторно - урбанистичког плана Општине Никшић, с Програмом одржавања Јавне расправе, у трајању од 20 радних дана. Измјеном Одлуке о изради Измјена и допуна ПУП-а првобитно подручје Генералне урбанистичке разраде (ГУР), односно урбани дио општинског центра и приградска насеља, је проширено на општину у цјелини. Измјенама и допунама ПУП-а дефинисани циљеви просторног и урбанистичког развоја и концепт организације и уређења простора нијесу промијењени, као ни смјернице и основе за рејонизацију и груписање сеоских насеља и смјернице за развој и просторну организацију на подручју ван генералне урбанистичке разраде. Најзначајније измјене и допуне ван урбаног подручја су у дијелу планирања електроенергетских објеката – соларних електрана, инфраструктурних система - саобраћајне и електроенергетске инфраструктуре, те у дефинисању подручја за експлоатацију минералних сировина. Планирани начин коришћења простора се мијења у западном, централном и јужном дијелу општине ван генералне урбанистичке разраде, предвиђањем површина за електроенергетске објекте, а јужно од Будоша, уз магистрални пут, предвиђањем издвојених цјелине грађевинског земљишта ван насеља, за обављање привредне дјелатности. У дијелу саобраћаја предвиђају се варијантна решења трасе магистралне саобраћајнице Никшић – Цетиње на подручју општине Никшић. Измјене и допуне у дијелу електроенергетске инфраструктуре односе се на измјене (прецизирање) траса далековода и представљање у плану реализованих и усвојених планских решења вјетроелектрана и њиховог укључивања у електро енергетски систем Црне Горе. Поред тога, значајне измјене су извршене на основу анализа могућности коришћења простора за изградњу соларних електрана за које су предвиђене површине и прописни услови за изградњу.

Влада је усвојила Информацију о Ванбуџетском програму ОЕБС-а за подршку Украјини (Support Programme for Ukraine - SPU) и одобрила подршку наведеном Програму у износу од 20.000 еура, која ће бити опредијељена из буџетске резерве. У Информацији се наводи да постоји есенцијална потреба да се ОЕБС додатно ангажује и пружи снажнију подршку Кијеву како би се појачала отпорност и унаприједила безбједносна, економска, хуманитарна и социјална ситуација и спровођење потребних реформи, будући да се улази и у другу годину бруталне агресије РФ на Украјину, као и да становништво у Украјини у континуитету суочено са најтежим изазовима који доводе у питање егзистенцију и елементарна људска права. Стога је крајем 2022. године успостављен ванбуџетски програм подршке Украјини (Support Programme for Ukraine – SPU). Програм за подршку Украјини је конципиран кроз 23 пројекта, усаглашених са украјинским властима, при чему је 18 у потпуности дефинисано, док је пет у фази разраде. Програм је досад подржан од стране 22 државе учеснице ОЕБС-а, као и ЕУ, док су најаве да ће укупан број држава донатора бити око 40 (очекује се да се све чланице ЕУ нађу међу донаторима). Оцијењено је да Црна Гора треба да се нађе на списку донатора, јер се тиме шаље још једна порука о јасној и недвосмисленој подршци Украјини и спремности да учествујемо у напорима који имају за циљ да се побољша стање у земљи и олакша и заштити живот цивила.

Усвојена је Информација о потписивању Амандмана бр. 3 Уговора за реализацију пројекта изградње и реконструкције дионице пута Лубнице – Језерине и прихваћен текст Амандмана. Оцијењено је да су се у периоду у којем је требало завршити радове појавили проблеми који захтијевају оправдано продужење рока извођења: појава клизишта на путу СКИ центар „Колашин 1600“, поновно појављивање великих количина воде, зимска туристичка сезона, због које је немогуће изводити један дио радова у периоду од 01. јануара 2023. године до 01. априла 2023. године. Амандманом се утврђује нови датум 10. јул 2023. године као рок за завршетак радова.

Влада је дала сагласност на Одлуку о привременом уређењу односа између Главног града и Општине Тузи до коначне расподјеле имовине за стварање услова за рад Општине Тузи (“Сл.лист ЦГ – општински прописи”, бр. 044/21) Скупштине општине Тузи и Одлуку о привременом уређењу односа између Главног града и Општине Тузи до коначне расподјеле имовине за стварање услова за рад Општине Тузи (“Сл.лист ЦГ – општински прописи”, бр. 047/21) Скупштине Главног града Подгорица. Одлукама двију локалних самоуправа је прописано да се на Општину Тузи преносе права у обиму које посједује Главни град, за парцеле по посједовним листовима, односно листовима непокретности број: 1991 КО Тузи и 3212 КО Тузи, као и парцеле бр. 2315/1, 2997/1,2999/1, 397 и 318/1 КО Тузи, као и да Општина Тузи на основу ове Одлуке стиче својинска права на горе наведеним непокретностима у обиму права претходног имаоца, те ће се уписати код Управе за катастар и државну имовину.

Усвојена је Информација о реализацији Закључка Владе Црне Горе број: 07- 011/23-533/2 од 09.02.2023. године везано за регулисање начина обрачуна концесионе накнаде за коришћење хидроенергетског потенцијала. Предметним Закључком задужено је Министарство капиталних инвестиција да, у року од 30 дана, припреми и Влади достави споразуме о методологији и форми обрачуна концесионих накнада којим ће бити дефинисани сви релевантни елементи њиховог обрачуна, уважавајући одредбе утврђене уговорима о концесији на основу којих се обрачунава концесиона накнада. Закључак је донијет због тога што је један број произвођача, власника мХЕ, на основу Закона о енергетици, искористио могућност изласка из система подстицајних мјера, односно најавило продају електричне енергије на тржишту, без права на подстицајне мјере сходно овом Закону. Наиме, од 01.01.2023. године из система подстицаја су изашли Друштво „Хидроенергија Монтенегро“ ДОО Беране, које је изградило осам мХЕ на водотоцима Бистрица и Шекулар; Друштво „Вириди Прогрессум“ ДОО Колашин које је изградило једну мХЕ на водотоку Паљевинска и Друштво „ББ Хидро“ ДОО Подгорица, које је изградило једну мХЕ на водотоку Бистрица. Изласком из система подстицајних мјера смањује се потреба за обезбјеђивањем средстава од стране крајњих купаца електричне енергије и дијела средстава који се обезбјеђује из Буџета. Због чињенице да су ови концесионари уговорили већу цијену електричне енергије од оне коју су као повлашћени произвођачи имали на основу уговора потписаних са „Црногорским опретором тржишта електричне енергије“, доћи ће до повећања основице за обрачун концесионе накнаде, а по том основу и до већих прихода. У вези са тим, Министарство је припремило и усагласило са концесионарима, а Влада на данашњој сједници прихватила споразуме о методологији и форми обрачуна концесионих накнада којим ће бити дефинисани сви релевантни елементи њиховог обрачуна, уважавајући одредбе утврђене уговорима о концесији на основу којих се обрачунава концесиона накнада.

Влада је усвојила Информацију о Финансијском споразуму између Владе Црне Горе и Европске комисије о Годишњем акционом програму за Црну Гору за 2023. годину и прихватила текст Финансијског споразума.

Програмом је предвиђено финансирање Годишњег акционог плана за допринос Пакету енергетске подршке Западном Балкану за Црну Гору у 2023. години, у укупној вриједности од 30 000 000 еура и у питању су бесповратна средстава Европске уније.

Утврђен је Предлог Закона о о потврђивању Конвенције Међународне организације рада о укидању насиља и узнемиравања број 190. Конвенцијом се уједначавају стандарди који се односе на подручје заштите од насиља и узнемиравања свих судионика у свијету рада, чиме се допуњује и унапређује стање у овој области и омогућавају достојни услови за рад. Потврђивањем овог међународног инструмента Црна Гора се сврстава у ред земаља које усаглашавају своје радно законодавство са савременим европским и међународним стандардима рада потврђујући тиме уставно одређење да је држава у којој су основне вриједности поштовање људских права и слобода и у којој се јемчи право на рад, на слободан избор занимања и запошљавања и на правичне и хумане услове рада.

Влада је утврдила Предлог амандмана на Предлог закона о измјенама и допунама Закона о буџету и фискалној одговорности. Амандмански се предлаже дефинисање система за сузбијање неправилности и превара (AFCOS) како би се омогућило стварање механизма за спречавање неправилности и превара, односно ефикасна заштита финансијских интереса ЕУ. AFCOS ће обезбиједити координацију законодавних, управних и оперативних активности, као и непосредну сарадњу са Европском канцеларијом за борбу против превара (OLAF).

Усвојен је Предлог за давање непокретности – пословних простора, у својини Црне Горе, на привремено управљање и коришћење без накнаде Стонотениском савезу Црне Горе и прихваћен текст Уговора.

Влада се упознала са Информацијом Јавног предузећа за управљање морским добром о давању сагласности за спровођење хитног поступка јавне набавке трајеката и пратеће опреме за функционисање истих. Тим поводом, Влада је дала сагласност Јавном предузећу да спроведе хитан поступак јавне набавке за куповину или закуп укупно до шест трајеката и пратеће опреме за њихово функционисање, у складу са Законом о јавним набавкама, како би се обезбиједио континуиран и несметан превоз трајектима на релацији Каменаре – Лепетане.

Усвојена Информација о обезбјеђењу средстава из Текуће буџетске резерве за Општину Тузи. 2. Влада је дала сагласност за коришћење средстава Текуће буџетске резерве. Тим поводом, Влада је дала сагласност за коришћење средстава Текуће буџетске резерве за санацију штете у укупном износу од 500.000,00 еура. У Информацији се наводи да је усљед временске непогоде на територији Општине Тузи током љета 2022. године причињена велика штета на пољопривредним културама, коју је Комисија, по основу 250 захтјева, процијенила на око 3.950.000,00 еура.

Поред осталог, Влада је размотрила и више кадровских питања доступних на линку.

                      

42. sjednica Vlade Crne Gore (24.02.2023.)


42. сједница Владе Цне Горе

I МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СУ ВЛАДИ ДОСТАВЉЕНИ РАДИ РАСПРАВЕ
1.Информација о реализованој емисији обвезница које су емитоване на међународном тржишту у 2020. години Материјал Закључци
1.1Усмена информација о реализацији активности из процеса приступања Црне Горе Европској унији Закључци
2.Предлог уредбе о ближем начину спровођења царинских поступака и царинских формалности Материјал Закључци
3.Предлог одлуке о измјени Одлуке о образовању Савјета за НАТО Материјал Закључци
4.Предлог одлуке о измјени Одлуке о образовању Комисије за праћење спровођења и извјештавање о Програму развоја информационо-комуникационих технологија правосуђа 2021-2023 и реализацију Акционог плана за његово спровођење Материјал Закључци
5.Предлог одлуке о измјени Одлуке о образовању Савјета за електронску управу Материјал Закључци
6.Нацрт измјена и допуна Просторно-урбанистичког плана Општине Никшић с Предлогом програма одржавања јавне расправе ДОСТУПАН ЈЕ НА ЛИНКУ: хттпс://медиа.гов.ме/филес/гов/2023/03/нацрт-измјена-и-допуна-просторно-урбанистицког-плана-опстине-никсиц-с-предлогом-програма-одрзавања-јавне-расправе.пдф Закључци
7.Информација о Ванбуџетском програму ОЕБС-а за подршку Украјини (Support Programme for Ukraine - SPU) Материјал Закључци
8.Информација о потписивању Амандмана бр. 3 Уговора за реализацију пројекта изградње и реконструкције дионице пута Лубнице – Језерине с Предлогом амандмана бр. 3 Материјал Закључци
9.Предлог за уплату аванса Фонда за здравствено осигурање Црне Горе према Институту за физикалну медицину, рехабилитацију и реуматологију „Др Симо Милошевић“ по основу услуга рехабилитације у 2023. години , у износу од 1,2 милиона еура - одгођена приликом утврђивања Дневног реда
10.Предлог за давање сагласности на Одлуку о привременом уређењу односа између Главног града и Општине Тузи до коначне расподјеле имовине за стварање услова за рад Општине Тузи („Службени лист ЦГ - општински прописи“, бр. 044/21) Скупштине Општине Тузи Материјал Закључци
11.Информација о реализацији Закључка Владе Црне Горе, број: 07-011/23-533/2, од 09.02.2023. године везано за регулисање начина обрачуна концесионе накнаде за коришћење хидроенергетског потенцијала с предлозима споразума Материјал Закључци
12.Информација о Финансијском споразуму између Владе Црне Горе и Европске комисије о Годишњем акционом програму за Црну Гору за 2023. годину с Предлогом споразума Материјал Закључци
13.Информација о уступању на привремено управљање и коришћење без накнаде пословног објекта „Кућа маслина“ који се налази на катастарској парцели бр. 1075/2, број зграде 1, спратност С+П+П1, у својини државе Црне Горе - одгођена приликом утврђивања Дневног реда
14.Предлог правилника о измјенама и допунама Правилника о унутрашњој организацији и систематизацији Министарства одбране Материјал Закључци
15.Кадровска питања Закључци
15.1Предлог за престанак вршења дужности в.д. генералне директорице Директората за информатику и аналитичко-статистичке послове у Министарству рада и социјалног старања Материјал
15.2Предлог за именовање државне секретарке у Министарству спорта и младих Материјал
15.3Предлог за одређивање пуномоћника – представника државног капитала на ванредној Скупштини акционара Института за физикалну медицину, рехабилитацију и реуматологију „Др Симо Милошевић“ АД Игало Материјал
15.4Предлог за именовање чланице Савјета ЈУ Природњачки музеј Црне Горе Материјал
15.5Предлог за именовање чланице Савјета ЈУ Музички центар Црне Горе Материјал
15.6Предлог за именовање члана Савјета ЈУ Национална библиотека Црне Горе „Ђурђе Црнојевић“ Материјал
15.7Предлог за именовање члана Савјета ЈУ Центар за конзервацију и археологију Црне Горе Материјал
15.8Предлог за избор чланова Одбора директора „Лука Бар“ АД Бар Материјал
15.9Предлог за одређивање пуномоћника – представника државног капитала на ванредној Скупштини акционара „Лука Бар“ АД Бар Материјал
15.10Предлог за постављење помоћнице директора Управе за статистику Материјал
15.11Предлог за постављење помоћнице директора Управе за статистику Материјал
15.12Предлог за одређивање вршитељке дужности генералне директорице Директората за кривично и грађанско законодавство у Министарству правде Материјал
15.13Предлог за одређивање вршиоца дужности помоћника директора Управе за капиталне пројекте Материјал
15.14Предлог за именовање чланице Управног одбора ЈУ Центар за социјани рад за општине Пљевља и Жабљак Материјал
15.15Предлог за постављење секретара Министарства рада и социјалног старања Материјал
15.16Предлог за постављење генералне директорице Директората за социјалну и дјечију заштиту у Министарству рада и социјалног старања Материјал
15.17Предлог за престанак вршења дужности в.д. секретара Министарства пољопривреде, шумарства и водопривреде Материјал
15.18Предлог за постављање секретара Министарства пољопривреде, шумарства и водопривреде Материјал
II МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СЕ ВЛАДИ ДОСТАВЉАЈУ С ПРЕДЛОГОМ ДА СЕ О ЊИМА НЕ РАСПРАВЉА
16.Предлог одлуке о давању претходне сагласности Општини Херцег Нови за отуђење непокретности Материјал Закључци
17.Предлог основе за вођење преговора и закључивање Споразума између Министарства пољопривреде, шумарства и водопривреде Црне Горе и Министарства пољопривреде и руралног развоја Албаније о заједничком одрживом управљању рибарством на Скадарском језеру и ријеци Бојани с Предлогом споразума Материјал Закључци
18.Предлог основе за вођење преговора и закључивање Споразума између Владе Црне Горе и Савјета министара Републике Албаније о сарадњи у области здравствене заштите биља с Предлогом споразума Материјал Закључци
19.Информација о закључивању Меморандума о сарадњи између Министарства здравља Црне Горе и Министарства здравља и социјалне заштите Републике Албаније у области здравства с Предлогом меморандума Материјал Закључци
20.Информација о закључивању Маморандума о разумијевању између Министарства одбране Црне Горе и Министарства одбране Републике Албаније о сарадњи у области одбране с Предлогом меморандума Материјал Закључци
21.Информација о потреби закључивања Програма сарадње у области културе између Министарства културе и медија Црне Горе и Министарства културе Републике Албаније за период 2023-2025 с Предлогом програма Материјал Закључци
22.Информација о потреби закључивања Програма сарадње у области културе између Министарства културе и медија Црне Горе и Министарства културе Републике Сјеверне Македоније за период 2023-2026 с Предлогом програма Материјал Закључци
23.Информација о закључивању Меморандума о разумијевању између Министарства спорта и младих Црне Горе и Министарства образовања и спорта Републике Албаније и Министарства за младе и дјецу Републике Албаније с Предлогом меморандума Материјал Закључци
24.Информација о пројектним пријавама припремљеним за подношење у оквиру 29. позива техничке подршке за припрему пројектне документације и 8. позива за суфинансирање инвестиција за спровођење инфраструктурних пројеката кроз Западнобалкански инвестициони оквир (ЗИО) Материјал Закључци
25.Информација о примјени Одлуке о привременим мјерама за ограничавање цијена производа од посебног значаја за живот и здравље људи и листи производа Материјал Закључци
26.Информација о раду Сектора за стратешко планирање и координацију политика Владе и спровођењу Уредбе о начину и поступку израде, усклађивања и праћења спровођења стратешких докумената у 2022. години Материјал Закључци
27.Информација о обезбјеђивању додатних средстава за потребе Агенције за заштиту личних података и слободан приступ информацијама Материјал Закључци
28.Предлог за финансирање рада организације Савеза организације бораца Народноослободилачког рата Црне Горе из Текуће буџетске резерве Материјал Закључци
29.Предлог за преусмјерење средстава са потрошачке јединице Министарство финансија на потрошачку јединицу Кабинет предсједника Владе Материјал Закључци
30.Предлог за утврђивање висине накнаде предсједнику и члановима Управног одбора Фонда за обештећење Материјал Закључци
31.Предлог платформе о учешћу потпредсједника Владе и министра капиталних инвестиција мр Ервина Ибрахимовића на министарском форуму Партнерства за трансатлантску енергију и климатску сарадњу (P-TECC), Загреб, Република Хрватска, у периоду од 1-2. марта 2023. године Материјал Закључци
32.Предлог платформе за учешће делегације Министарства здравља, коју ће предводити Драгослав Шћекић, министар здравља, на 1. албанском здравственом конгресу, Албанија, 5 - 7. март 2023. године Материјал Закључци
33.Предлог платформе за званичну посјету мр Маше Влаовић, министарке културе и медија, Републици Сјеверној Македонији, од 28. фебруара до 2. марта 2023. године Материјал Закључци
34.Предлог платформе о учешћу директора Управе за статистику на конференцији „Нове технике и технологије за статистику“, која ће се одржати од 7. до 9. марта 2023. године, у Бриселу Материјал Закључци
III МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СЕ ВЛАДИ ДОСТАВЉАЈУ РАДИ ДАВАЊА МИШЉЕЊА ИЛИ САГЛАСНОСТИ
35.Предлог за давање сагласности ЈЗУ Клинички Центар Црне Горе за покретање поступка јавног оглашавања за давање у закуп простора у оквиру Клиничког Центра Црне Горе, наиме, три пословна простора и простора за постављање 29 вендинг апарата на период од пет година Материјал Закључци
36.Предлог за давање сагласности за куповину сувласничког дијела катастарских парцела бр. 1130/81 и 1130/82, обије уписане у лист непокретности број 915, КО Радовићи, Општина Тиват, по праву прече куповине Материјал Закључци
37.Предлог за давање сагласности ЈУ ОШ „Браћа Рибар“ из Никшића за давање у закуп просторија уписаних у лист непокретности број 769 КО Никшић, општина Никшић у својини Црне Горе Материјал Закључци
38.Предлог за давање сагласности ЈУ Ресурсни центар за образовање и оспособљавање „1. јун“ из Подгорице за давање у закуп просторија уписаних у лист непокретности број 6697 КО Подгорица III, Главни град Подгорица у својини Црне Горе Материјал Закључци
39.Предлог за давање сагласности ЈУ ОШ „Дашо Павичић“ из Херцег Новог за давање у закуп просторија уписаних у лист непокретности број 463 КО Топла, Херцег Нови, у својини Црне Горе Материјал Закључци
40.Предлог за давање сагласности ЈУ ОШ „Оријенски батаљон“ из Херцег Новог за давање у закуп просторија уписаних у лист непокретности број 74 КО Јошица, Херцег Нови у својини Црне Горе Материјал Закључци
41.Предлог за давање сагласности ЈУ Средња стручна школа Пљевља за давање у закуп просторија уписаних у листовима непокретности 3171 КО Пљевља, 74 КО Илино брдо II, 598 КО Пљевља, 554 КО Пљевља, општина Пљевља у својини Црне Горе Материјал Закључци
42.Питања и предлози
42.1Предлог закона о потврђивању Споразума о признавању професионалних квалификација за докторе медицине, докторе стоматологије и архитекте у контексту Централноевропског споразума о слободној трговини Материјал Закључци
42.2Предлог закона о потврђивању Конвенције Међународне организације рада о укидању насиља и узнемиравања број 190 Материјал Закључци
42.3Захтјев за давање сагласности за попуну радног мјеста које није предвиђено Кадровским планом за 2022. годину Материјал Закључци
42.4Предлог платформе о учешћу црногорске делегације коју предводи министар рада и социјалног старања Адмир Адровић Азербејџану и потписивање Меморандума о разумјевању и сарадњи Материјал Закључци
42.5Предлог закона о потврђивању Споразума о признавању квалификација у области високог образовања на Западном Балкану Материјал Закључци
42.6Предлог амандмана на Предлог закона о измјенама и допунама Закона о буџету и фискалној одговорности Материјал Закључци
42.7Предлог за давање непокретности – пословних простора, у својини Црне Горе, на привремено управљање и коришћење без накнаде Стонотениском савезу Црне Горе Материјал Закључци
42.8Предлог платформе за учешће предсједника Владе др Дритана Абазовића на Скопље економском форуму, 1. марта 2023. године Материјал Закључци
42.9Предлог основе за вођење преговора и закључивање меморандума о сарадњи између Министарства капиталних инвестиција Црне Горе и Министарства инфраструктуре и енергетике Републике Албаније у области енергетике с Предлогом меморандума Материјал Закључци
42.10Предлог основе за вођење преговора и закључивање Меморандума о сарадњи на реализацији инфраструктурних пројеката између Министарства капиталних инвестиција Црне Горе и Министарства инфраструктуре и енергетике Републике Албаније с Предлогом меморандума Материјал Закључци
42.11Предлог основе за вођење преговора и закључивање Споразума између Владе Црне Горе и Савјета министара Републике Албаније о изградњи међудржавног моста преко ријеке Бојане/Буне с Предлогом споразума Материјал Закључци
42.12Информација Јавног предузећа за управљање морским добром о давању сагласности за спровођење хитног поступка јавне набавке трајеката и пратеће опреме за функционисање истих Материјал Закључци
42.13Предлог одлуке о измјенама и допунама Одлуке о накнади за комунално опремање грађевинског земљишта Општине Колашин Материјал Закључци
42.14Извјештај с 36. сједнице Националног савјета за одрживи развој Материјал Закључци
42.15Предлог уредбе о условима, начину и динамици спровођења мјера аграрне политике за 2023. годину - АГРОБУЏЕТ Материјал Закључци
42.16Информација о обезбјеђењу средстава из Текуће буџетске резерве за Општину Тузи Материјал Закључци
42.17Предлог закона о потврђивању Споразума о слободи кретања на Западном Балкану са личном картом Материјал Закључци
42.18Извјештај о вођењу преговора о закључивању Споразума између Владе Црне Горе и Савјета министара Републике Албаније о отварању заједничког граничног прелаза Свети Никола (Црна Гора) - Пуљај (Република Албанија) за међународни друмски путнички саобраћај и вршењу заједничке граничне контроле са Предлогом споразума Материјал Закључци
НАПОМЕНА:Влада је одгодила одлучивање о тачкама 9. и 13. приликом утврђивања дневног реда.
Да ли вам је садржај ове странице био од користи?