Саопштење са 11. сједнице Владе Црне Горе

Овај чланак садржи листу докумената

Влада Црне Горе је, на данас одржаној 11. сједници којом је предсједавао премијер др Дритан Абазовић, утврдила Предлог закона о измјенама и допунама Закона о овјери потписа, рукописа и преписа. Измјенама и допунама се омогућава електронски начин овјеравања докумената који је бржи и ефикаснији за закониту електронску комуникацију и проток докумената између правних и физичких лица и институција. Примјена овог закона имаће позитиван утицај на физичка и правна лица, судове, органе локалне самоуправе и нотаре.

Усвојена је Прољећна анализа макроекономских кретања и структурних реформи-2022Анализом је представљена реализација економске и развојне политике у 2021. и I кварталу 2022. године. Дат је преглед макроекомских и фискалних кретања, као и преглед реализације секторских политика и одговарајућих структурних реформи остварених у 2021. и током 2022. године, са предлозима за њихово унапређење. Министарство финансија је задужено да континуирано прати реализацију економске политике и о томе, два пута годишње, информише Владу.

Влада је донијела Уредбу о измјенама Уредбе о програму и начину полагања стручног испита за рад у државним органима. Новина се огледа у томе што испитивачи у комисијама за полагање стручног испита не морају бити само запослени у органима државне управе. Директни ефекти предложених измјена имаће позитиван утицај на сва лица која планирају да полажу стручни испит за рад у државним органима, у смислу квалитета пружених услуга, као и на јачање стручности Комисија за полагање стручног испита.

Донијета је Одлука о измјени Одлуке о додатку на основну зараду за обављање послова на одређеним радним мјестима. Измјеном је одређен додатак у висини од 10 % основне зараде службеницима Управе за извршење кривичних санкција који обављају специфичне послове из надлежности Управе, раде на нарочито тешким и врло комплексним радним мјестима (послови који се односе на превентивно-безбједносну заштиту у УИКС, одговарајуће оперативне радње на откривању и сузбијању активности и поступака којима се угрожава или се може угрозити безбједносно стање у Управи и послови спровођења лица лишених слободе, обезбјеђења притворених и осуђених лица, третмана и реинтеграције затвореника, стручне обуке и рада затвореника, здравствене заштите притворених и осуђених лица).

Влада је донијела Одлуку о измјенама Одлуке о образовању Координационог тијела за вршење надзора над спровођењем Одлуке о одобравању привремене заштите лицима из УкрајинеОдлуком су увршћени у чланство представници Министарства просвјете, Министарства одбране, Министарства рада и социјалног старања, Фонда за здравствено осигурање Црне Горе, који до сада нису били чланови Координационог тијела, као и чланови других организационих јединица Министарства унутрашњих послова.

Донијета је Одлука о дугорочном енергетском билансу Црне Горе за период од 2023. до 2025. године. Дугорочни енергетски биланс Црне Горе за период од 2023. до 2025. године припремљен је на бази биланса електричне енергије, који је утврдила Електропривреде Црне Горе АД Никшић, биланса преноса електричне енергије од стране ЦГЕС-а, података добијених од ЦЕДИС-а за дистрибутивни систем, биланса угља од стране Рудника угља АД Пљевља, као и процијењеног промета нафтних деривата од стране нафтних компанија (Југопетрол, Montenegro Bonus, ИНА Црна Гора, Енергогас, Петрол Црна Гора МНЕ д.о.о.). Енергетски биланс састоји од биланса електричне енергије, биланса угља, биланса нафте, нафтних деривата и биогорива, као и биланса природног гаса и биланса топлотне енергије за даљинско гријање и/или хлађење и индустријску употребу.

Влада је донијела Одлуку о Савјету за права дјетета. Одлуком се предвиђа да Савјетом за права дјетета предсједава предсједник Владе, као и да се у саставу Савјета налазе представници свих ресорних министарстава која се баве дјечјим питањима. Такође, обезбијеђено је да у раду Савјета учествују стручњаци, представници академске заједнице и практичари специјализовани за дјечија права, чија је улога да стручно савјетују и информишу Савјет за права дјетета о одређеним аспектима дјечијих права. Савјет је успоставио механизам да ојача сарадњу са цивилним друштвом, укључујући невладине и дјечје организације, у планирању, имплементацији, праћењу и евалуацији политика, планова и програма који се односе на промоцију дјечијих права и примјену Конвенције. Доношењем ове Одлуке, обезбјеђује се остваривање одговарајуће заштите и унапређења права дјетета у области социјалне и дјечје заштите, здравствене заштите, васпитања и образовања и другим областима од значаја за заштиту права и интереса дјетета.

Донијета је и Одлука о престанку важења Одлуке о начину и критеријумима за рјешавање стамбених потреба функционера. Стављању ван снаге ове Одлуке приступило се због оцјене да она носи повећан ризик за настанак корупције посебно имајући у виду да одредбе које предвиђају дискрециона овлашћења која превазилазе сврсисходност, док недостатак критеријума отвара простора за злоупотребе овлашћења и сукоб интереса који може да доведе до потенцијалних ризика од угрожавања јавног интереса.

Влада је донијела одлуке о образовању Националног савјета за културу и Националне комисије за UNESCO.

Доњета је Стратегија за заштиту лица са инвалидитетом од дискриминације и промоцију једнакости за период 2022-2027. године, са Акционим планом за 2022-2023 годину. Овај документ је усмјерен на дефинисању мјера и активности за заштиту лица са инвалидитетом од дискриминације и постизање једнакости лица са инвалидитетом са другим лицима, укључујући и вишеструко дискриминисана лица у складу са начелима УН Конвенције о правима лица са инвалидитетом, Уставом и законом. Стратегија са Акционим планом се темељи на Конвенцији УН о правима лица са инвалидитетом и препорукама Комитета УН о правима лица са инвалидитетом. Стратегија је припремљена у складу са моделом заснованом на људским правима уз посебан фокус на жене и дјевојчице са инвалидитетом и дјецу са инвалидитетом/дјецу са тешкоћама у развоју као посебно рањиве категорије. Стратешки циљ је обезбјеђење равноправног положаја и пуног учешћа лица с инвалидитетом у свим сферама друштвеног живота, кроз унапређење правног, институционалног, социјалног и економског оквира за заштиту од дискриминације.

Влада је донијела Стратегију сарадње органа државне управе и невладиних организација 2022-2026, са Акционим планом за период 2022-2023. Стратегијом је, осим унапређења постојец́ег нормативног и институционалног оквира за рад невладиних организација и унапређења капацитета јавне управе за сарадњу са НВО сектором, представљен сет нових активности, које се односе на дигитализацију поступка за регистрацију невладиних организација, објављивање свих података о раду и њиховом финансирању, стварање услова за финансирање ресурсних центара, посебно волонтерских центара, позива за иновације у невладином сектору и запошљавање младих у овом сектору, којима се одређује другачији приступ даљој сарадњи и стварању невладиног сектора као снажног партнера државе у процесу креирања јавних политика, приступа Црне Горе Европској унији и квалитетнијем пружању услуга грађанима. Крајњи циљ Стратегије је осигурати дугорочно, поуздано и квалитетно партнерство између државе и невладиних организација, са циљем квалитетних јавних политика и побољшаних услуга грађанима.

Донијет је Акциони план за спровођење Стратегије за борбу против трговине људима за период 2019 - 2024, за 2021. годину и усвојен Извјештај о реализацији Акционог плана за спровођење Стратегије за борбу против трговине људима за период 2019 - 2024. за 2021. годину. Стратегијом су дефинисани циљеви, начела и правци у борби против трговине људима и одређене мјере за унапређење ефикасности успостављеног система у јавном, приватном и цивилном сектору, са тежиштем на четири кључне стратешке области, и то: превенција трговине људима; заштита жртава трговине људима; одговор кривичног правосуђа/кривично гоњење и партнерство, координација и међународна сарадња. Реализација активности планираних Акционим планом допринијеће јачању мултидисциплинарног приступа борби против трговине људима, у откривању, процесуирању ових кривичних дјела, као и у дијелу заштите жртава и спровођењу усаглашених политика борбе против овог феномена; побољшању идентификације потенцијалних жртава и жртава трговине људима јачањем стручних капацитета представника органа за спровођење закона; обезбјеђивању веће информисаности цјелокупне јавности, посебно осјетљивих категорија становништва и јачању њихове отпорности према потенцијалним изазовима и унапређењу партнерства на регионалном и међународном нивоу.

Влада је усвојила Анализу ефикасности функционисања система извршења (јануар 2021 - децембар 2021). Анализа садржи оцјену ефикасности функционисања система извршења, укључујући рад јавних извршитеља и судова, као и надзор над законитошћу рада јавних извршитеља, активности Министарства правде и Коморе јавних извршитеља у правцу праћења и унапређења система извршења и рада јавних извршитеља, те активности других надлежних органа. Министарство правде задузено је да у наредном периоду настави са континуираним праћењем ефикасности система извршења, са посебним освртом на предмете у којима се наплаћују потраживања од јавног интереса.

Усвојена је Информација о припреми Програма економских реформи за Црну Гору за период 2023 - 2025. година. ПЕР је средњорочни стратешки документ који Црна Гора припрема у оквиру дијалога о економском управљању са Европском унијом. Исти програм припремају и остале земље са статусом кандидата и потенцијалног канидата за чланство. Документ се састоји из три кључна поглавља: макроекономски оквир, фискални оквир и поглавље о структурним реформама. На сједници су чланови Владе упознати са планом и динамиком рада на изради овог документа. У том контексту, задужено је Министарство финансија да достави Влади на разматрање Програм економских реформи за Црну Гору за период 2023-2025 до 31. децембра 2022. године и исти, након усвајања, достави Европској комисији. Поред осталог, констатовано је да термин „Европа сад”, треба замијенити термином „нова пореска политика”.

Влада је усвојила Предлог усаглашеног текста Темељног уговора између Црне Горе и Српске православне цркве.

Усвојена је Информација за стављање на располагање средстава са рачуна Националног координационог тијела (НКТ-а). Како је Национално координационо тијело за заразне болести престало са радом у децембру 2020. године, а имајући у виду чињеницу да средстава од донација у износу од 5.160.000,00 еура стоје на рачуну неутрошена, задужено је Министарство здравља да, у што краћем року припреми и Влади достави на разматрање и доношење измјене Одлуке о начину и условима расподјеле новчаних средстава прикупљених донацијама ради ублажавања и сузбијања последица насталих усљед епидемије COVID-19. Неутрошеним средствима би се, овом Одлуком, промијенила намјена како би се иста искористила по приоритету хитности за унапређење и побољшавање потреба здраствених установа, а по спецификацији Министарства здравља која је саставни дио Информације.

Влада је усвојила Информацију о активностима у области концесија за истраживање и производњу чврстих минералних сировина. У Информацији се наводи да Влада, односно Министарство капиталних инвестиција, има 49 закључених уговора о концесији за детаљна геолошка истраживања и експлоатацију чврстих минералних сировина. Такође, дата је анализа сваког појединачног уговора са предлогом даљих мјера са аспекта: постојања одобрења и сагласности, извршења обавезе плаћања концесионе накнаде, постојања средстава обезбјеђења извршења уговорних обавеза, те текуће проблематике.

Усвојена је Информација о усвајању и потписивању УН Оквира сарадње за одрживи развој (UNSDCF) 2023-2027. године и прихватила текст УН Оквира сарадње. Предметни документ представља средњорочни плански документ којим се дефинишу активности и приоритети које УН спроводи у сарадњи са Владом. UNSDCF је усклађен са Средњерочним програмом рада Владе 2022-2024 и са стратешким документима из сва три тематска стуба (инклузиван економски развој и одрживост животне средине, развој људског капитала, те друштвена кохезија), што подразумијева усклађено дјеловање свих ресора Владе. Документ одражава настојања Црне Горе да у року испуни циљеве Агенде 2030 и компатибилан је са реформском агендом Владе на путу ка пуноправном чланству у Европској унији.

Влада је усвојила Информација „Осјети Црну Гору – Feel Montenegro”. На предлог Министарства економског развоја биће додијељена финансијска помоћ за организацију девет манифестација и фестивала који ће имати вишеструке бенефите за туризам Црне Горе. За ову сврху, Влада је одобрила укупан износ од 137.000 еура. Финансијску подршку добиће манифестације и фестивали који ће имати вишеструке бенефите за туризам Црне Горе, и то Први Међународни сајам пршуте МЕСАП 2022. (Пријестоница Цетиње) – 20.000 еура; XXII „Дани боровнице“ (Плав) – 15.000 еура; XIX „Међународни фестивал тамбурашких оркестара“ (Бијело Поље) – 15.000 еура Дани дијаспоре (Рожаје) – 15.000 еура; Тhunder fest 2022. (Беране) – 15.000 еура; Трибуте фестивал (Пљевља) – 15.000 еура Колашин- „Љето у Колашину“ – 20.000 еура; Концерт гупе - Барселона gipsy Kings у Бару -15.000 еура, и Montenegro Tropfy Џип rely – 7.000 еура.

Усвојена је Информација о потреби да се Црна Гора придружи Обећању транспарентности (Transparency Pledge) UNCAC коалиције и дата сагласност за придруживање овој иницијативи. UNCAC Коалиција је глобална мрежа која броји преко 350 организација цивилног друштва из више од 100 земаља. Мрежа је основана 2006. године, а посвећена је промоцији ратификације, спровођења и праћења УН Конвенције за борбу против корупције.

Влада је усвојила Информацију о Споразуму о садржају Програма Дунавског региона и потврди националног кофинансирања за период 2021-2027 и прихватила текст Споразума. Споразумом су дефинисане обавезе држава учесница у циљу ефикасног и ефективног управљања и спровођења Програма, као и обезбјеђивања подршке подносиоцима предлога пројеката и корисницима бесповратних средства. Укупан буџет Програма износи 266.379.941,26 еура, од чега допринос ЕУ износи 213.103.953,00 евра. Потписивањем Споразума, Влада изражава сагласност са садржајем Програма, и обавезује се да ће обезбиједити кофинансирање, неопходно за његово спровођење. Потписивањем овог Споразума обезбјеђује се уједно и извршавање активности које државе преузимају како би испуниле циљеве који су предвиђени Програмом, а који су постављени кроз четири приоритета и једанаест специфичних циљева у оквиру којих транснационална сарадња треба да омогући развој и спровођење стратегија, акционих планова, пилот акција и одговарајућих рјешења.

Усвојен је Извјештај о стању животне средине у Црној Гори на бази индикатора (2017-2020) и донијела Акциони план за унапређење стања животне средине са предлогом мјера на основу Извјештаја о стању животне средине у Црној Гори на бази индикатора за период 2022-2025.

Влада је донијела Одлуку о измјенама Одлуке о именовању Државне комисије за технички преглед радова на изградњи аутопута Бар- Бољаре, приоритетне дионице Смоковац-Увач-Матешево. Законом о Буџету Црне Горе за 2021. годину опредијељен је износ од 630.000,00 еура за потребе рада Државне комисије за технички преглед аутопута Бар – Бољаре, који није утрошен. Законом о буџету за 2022. годину опредијељен је износ за потребе рада Комисије од 160.724,22 еура, тако да ће Комисији бити уплаћен укупан износ од 790.724,22 еура. Имајући у виду да је основном Одлуком дефинисан износ од 3.553.520,74 еура, укупан износ који је предвиђен за ову сврху је 4.344.244,96 еура.

Усвојена је Информација о потреби закључења Анекса И Уговора о концесији за реализацији пројекта изградње жичаре Котор - Ловћен и прихваћен текст Анекса, чиме ће се стећи обавезни услови за почетак радова на овом значајном пројекту.

У складу са новом организацијом државне управе, Влада је донијела одлуке о образовању Савјета за електронску управу и Савјета за информациону безбједност. 

Влада је усвојила Информацију о проблемима у реализацији пројекта реконструкције пута Губавач – Бистрица и негативним ефектима кашњења у реализацији тог пројекта на квалитет живота грађана, равномјерни регионални развој и демографска кретања. Тим поводом, задужена је Управа јавних радова да припреми и достави Влади предлог рјешења за наставак реализације овог пројекта.

Усвојена је и Информација о почетку обављања концесионе дјелатности прије почетка Инвестиционог периода у складу са одредбом члана 3. Уговора о концесији за привредно коришћење бродоградилишне луке на подручју К.О. Бијела.

Поред осталог, Влада је одлучила о више кадровских питања доступних на линку: https://www.gov.me/clanak/saopstenje-o-kadrovskim-pitanjima-sa-11-sjednice-vlade.

11. sjednica Vlade Crne Gore (08.07.2022.)


11. сједница Владе Црне Горе

I МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СУ ВЛАДИ ДОСТАВЉЕНИ РАДИ РАСПРАВЕ
1.Усмена информација о реализацији активности из процеса приступања Црне Горе Европској унији Закључци
2.Предлог закона о измјенама и допунама Закона о овјери потписа, рукописа и преписа Материјал Закључци
3.Прољећна анализа макроекономских кретања и структурних реформи - 2022 Материјал Закључци
4.Предлог уредбе о измјенама Уредбе о програму и начину полагања стручног испита за рад у државним органима Материјал Закључци
5.Предлог одлуке о измјени Одлуке о додатку на основну зараду за обављање послова на одређеним радним мјестима Материјал Закључци
6.Предлог одлуке о измјенама Одлуке о образовању Координационог тијела за вршење надзора над спровођењем Одлуке о одобравању привремене заштите лицима из Украјине Материјал Закључци
7.Предлог одлуке о дугорочном енергетском билансу Црне Горе за период од 2023. до 2025. године Материјал Закључци
8.Предлог одлуке о Савјету за права дјетета Материјал Закључци
9.Предлог одлуке о престанку важења Одлуке о начину и критеријумима за рјешавање стамбених потреба функционера Материјал Закључци
10.Предлог одлуке о образовању Националног савјета за културу Материјал Закључци
11.Предлог одлуке о образовању Националне комисије за UNESCO Материјал Закључци
12.Предлог стратегије за заштиту лица са инвалидитетом од дискриминације и промоцију једнакости за период 2022-2027 с Предлогом акционог плана за 2022-2023. годину Материјал Закључци
13.Предлог стратегије сарадње органа државне управе и невладиних организација 2022-2026 с Предлогом акционог плана 2022-2023. Материјал Закључци
14.Предлог акционог плана за спровођење Стратегије за борбу против трговине људима за период 2019 -2024, за 2022. годину и Извјештај о реализацији Акционог плана за спровођење Стратегије за борбу против трговине људима за период 2019 - 2024. за 2021. годину Материјал Закључци
15.Анализа ефикасности функционисања система извршења (јануар 2021 - децембар 2021) Материјал Закључци
16.Информација о припреми Програма економских реформи за Црну Гору за период 2023 - 2025. година Материјал Закључци
17.Регулисање односа са вјерским заједницама - Предлог уговора Материјал Закључци
18.Инфрормација о стављању на располагање средстава са рачуна Националног координационог тијела (НКТ-а) Материјал Закључци
19.Информација о активностима у области концесија за истраживање и производњу чврстих минералних сировина Материјал Закључци
20.Информација о усвајању и потписивању УН Оквира сарадње за одрживи развој (UNSDCF) 2023-2027 Материјал Закључци
21.Информација о оптимизацији и рационализацији информатичких ресурса органа државне управе и државних органа Материјал Закључци
22.Информација „Осјети Црну Гору - Feel Montenegro“ Материјал Закључци
23.Информација о потреби да се Црна Гора придружи Обећању Транспарентности (Transparency Pledge) UNCAC коалиције Материјал Закључци
24.Информација о Споразуму о садржају Програма Дунавског региона и потврди националног кофинансирања, за период 2021-2027 с Предлогом споразума Материјал Закључци
25.Извјештај о стању животне средине у Црној Гори на бази индикатора (2017-2020) са Акционим планом за унапређење стања животне средине са предлогом мјера за период 2022-2025. година Материјал Закључци
26.Информација о доношењу правилника о унутрашњој организацији и систематизацији у органима државне управе Материјал Закључци
27.Предлог правилника о унутрашњој организацији и систематизацији Министарства људских и мањинских права Материјал Закључци
28.Предлог правилника о унутрашњој организацији и систематизацији Министарства рада и социјалног старања Материјал Закључци
29.Захтјев за давање сагласности за покретање поступка попуне радног мјеста у Центру за алтернативно рјешавање спорова Материјал Закључци
30.Кадровска питања Закључци
30.1Предлог за разрјешење и именовање чланице Управног одбора ЈУ Центар за социјални рад за Пријестоницу Цетиње Материјал
30.2Предлог за давање сагласности за постављење главне буџетске инспекторке у Министарству финансија Материјал
30.3Предлог за престанак вршења дужности в.д. генералне директорице Директората за културну баштину и развој у области културне баштине у ранијем Министарству просвјете, науке, културе и спорта Материјал
30.4Предлог за разрјешење и именовање чланова Извршног одбора Националне туристичке организације Црне Горе Материјал
30.5Предлог за одређивање вршитељке дужности директорице Управе поморске сигурности и управљања лукама Материјал
30.6Предлог за разрјешење чланова Одбора директора “Аеродроми Црне Горе” АД Подгорица Материјал
30.7Предлог за именовање чланова Одбора директора “Аеродроми Црне Горе” АД Подгорица Материјал
30.8Предлог за именовање директора Агенције за националну безбједност Материјал
II МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СЕ ВЛАДИ ДОСТАВЉАЈУ С ПРЕДЛОГОМ ДА СЕ О ЊИМА НЕ РАСПРАВЉА
31.Предлог закона о потврђивању Оквирног финансијског споразума о партнерству између Европске комисије и Црне Горе коју представља Влада Црне Горе о моделима спровођења финансијске подршке ЕУ Црној Гори у оквиру Инструмента за претприступну подршку (IPA III) (без расправе) Материјал Закључци
32.Предлог уредбе о престанку важења Уредбе о начину вођења евиденције о државној помоћи (без расправе) Материјал Закључци
33.Предлог одлуке о измјенама Одлуке о образовању Савјета за иновације и паметну специјализацију (без расправе) Материјал Закључци
34.Предлог одлуке о давању претходне сагласности Општини Пљевља за отуђење непокретности (без расправе) Материјал Закључци
35.Предлог одлуке о давању претходне сагласности Општини Бар за отуђење непокретности (без расправе) Материјал Закључци
36.Предлог одлуке о давању претходне сагласности Општини Пљевља за отуђење непокретности (без расправе) Материјал Закључци
37.Предлог основе за вођење преговора о закључивању Споразума између Владе Црне Горе и Савјета министара Републике Албаније о отварању граничног прелаза Свети Никола - Пулај за међународни друмски путнички саобраћај с Нацртом споразума (без расправе) Материјал Закључци
38.Информација о разлозима кашњења у реализацији финансијске обавезе Црне Горе по основу учешћа у ЕУ Оквирном програму за истраживање и иновације „Хоризонт Европа“ (без расправе) Материјал Закључци
39.Информација о реализацији јавног огласа за достављање понуда за додјелу уговора о концесији за детаљна геолошка истраживања и експлоатацију неметаличне минералне сировине техничко-грађевинског камена локалитета „Милошев крш“ (без расправе) Материјал Закључци
40.Извјештај о здравственом стању шума у 2021. години (без расправе) Материјал Закључци
41.Предлог за коришћење средстава Текуће буџетске резерве (без расправе) Материјал Закључци
42.Предлог за измјену закључака Владе Црне Горе, број: 04-2752/2 од 11.06.2021. године, 04-4235/4 од 07.10.2021. године, 04-4970/2 од 28.10.2021. године, 04-7006/2 од 29.12.2021. године, 04-7007/2 од 29.12.2021. године (без расправе) Материјал Закључци
43.Предлог за измјену Закључака Владе Црне Горе, број: 04-2414/2, од 27. априла 2022. године (без расправе) Материјал Закључци
44.Предлог за измјену Закључака Владе Црне Горе, број: 07-4573, од 15. октобра 2020. године (без расправе) Материјал Закључци
45.Предлог за измјену Закључака Владе Црне Горе, број: 04-2364/2, од 20. маја 2021. године (без расправе) Материјал Закључци
46.Предлог за измјену Закључака Владе Црне Горе, број: 04-4586/2, од 7. октобра 2021. године (без расправе) Материјал Закључци
47.Предлог за измјену Закључака Владе Црне Горе, број: 04-2096/2, од 14. априла 2022. године (без расправе) Материјал Закључци
48.Предлог за преусмјерење средстава за потребе Управе прихода и царина (без расправе) Материјал Закључци
49.Предлог платформе за учешће предсједника Владе Црне Горе Дритана Абазовића на комеморацији 27. годишњице геноцида у Сребреници, Поточари, Босна и Херцеговина, 11. јула 2022. године (без расправе) Материјал Закључци
50.Предлог платформе за званичну посјету предсједника Владе Црне Горе Дритана Абазовића Републици Хрватској, 12. јула 2022. године (без расправе) Материјал Закључци
51.Предлог платформе за учешће министра вањских послова Ранка Кривокапића на петнаестом Дубровник Форуму под називом „Потрага за равнотежом у поремећеном свијету“, Дубровник, Република Хрватска, 8. и 9. јула 2022. године (без расправе) Материјал Закључци
52.Предлог платформе за учешће министра вањских послова Ранка Кривокапића на 24. Међународном Сими симпозијуму, Лагониси, Република Грчка, од 10. до 13. јула 2022. године (без расправе) Материјал Закључци
III МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СЕ ВЛАДИ ДОСТАВЉАЈУ РАДИ ДАВАЊА МИШЉЕЊА ИЛИ САГЛАСНОСТИ
53.Предлог мишљења на Предлог закона о допунама Закона о парничном поступку (предлагачи посланици: Марта Шћепановић, Јованка Лаличић и Милош Николић) (без расправе) Материјал Закључци
54.Предлог мишљења на Предлог закона о измјени и допуни Закона о прекршајима (предлагачи посланице: Марта Шћепановић, Сузана Прибиловић и Јованка Лаличић) (без расправе) Материјал Закључци
55.Предлог мишљења на Предлог закона о измјенама Закона о посредовању при запошљавању и правима за вријеме незапослености (предлагач посланица др Бранка Бошњак) (без расправе) Материјал Закључци
56.Предлог одлуке о накнадама за коришћење општинских путева на територији општине Андријевица (без расправе) Материјал Закључци
57.Предлог правилника о измјенама и допуни Правилника о унутрашњој организацији и систематизацији Апелационог суда Црне Горе I-СУ бр. 36/22 од 9. марта 2022. године (без расправе) Материјал Закључци
58.Предлог правилника о измјени и допунама Правилника о унутрашњој организацији и систематизацији Врховног државног тужилаштва Ту.бр. 121/22 (без расправе) Материјал Закључци
59.Предлог правилника о измјени Правилника о унутрашњој организацији и систематизацији Основног државног тужилаштва у Пљевљима Ту.бр. 79/22 од 10. фебруара 2022. године (без расправе) Материјал Закључци
60.Предлог правилника о унутрашњој организацији и систематизацији радних мјеста Основног суда у Колашину Су.бр. 246/21 од 17. маја 2022. године (без расправе) Материјал Закључци
61.Предлог за давање сагласности за установљење права службености на непокретностима у својини Црне Горе у корист правног лица „Црнагорапут“ АД Подгорица и то на дијелу катастарских парцела бр. 963/1 и 963/2 (без расправе) Материјал Закључци
62.Предлог за давање сагласности ЈУ Дом ученика „Душан Маровић“ из Бара за давање у закуп просторија уписаних у листу непокретности број 3378 КО Нови Бар, општина Бар у својини Црне Горе (без расправе) Материјал Закључци
63.Питања и предлози
63.1Предлог одлуке о измјенама Одлуке о именовању Државне комисије за технички преглед радова на изградњи аутопута Бар-Бољаре, приоритетне дионице Смоковац-Увач-Матешево Материјал Закључци
63.2Информација о потреби закључења Анекса I Уговора о концесији за реализацију пројекта изградње жичаре Котор - Ловћен Материјал Информација о потреби закључења Анекса I Уговора о концесији за реализацију пројекта изградње жичаре Котор - Ловћен - закључци
63.3Предлог одлуке о образовању Савјета за електронску управу Материјал Закључци
63.4Предлог одлуке о образовању Савјета за информациону безбједност Материјал Закључци
63.5Информација о проблемима у реализацији пројекта реконструкције пута Губавач – Бистрица и негативним ефектима кашњења у реализацији тог пројекта на квалитет живота грађана, равномјерни регионални развој и демографска кретања Материјал Закључци
63.6Информација о почетку обављања концесионе дјелатности прије почетка Инвестиционог периода у складу са одредбом члана 3. Уговора о концесији за привредно коришћење бродоградилишне луке на подручју К.О. Бијела Материјал Закључци
63.7Предлог за преусмјерење средстава са Текуће буџетске резерве на потрошачку јединицу Кабинет предсједника Владе Материјал Закључци
Напомена:Материјал за тачку 30.8 биће објављен након техничке редакције.
Да ли вам је садржај ове странице био од користи?