Саопштење са 85. сједнице Владе Црне Горе

Овај чланак садржи листу докумената

Влада је, на данас одржаној 85. сједници којом је предсједавао премијер мр Милојко Спајић, утврдила Предлог закона о измјенама Закона о буџету Црне Горе за 2025. годину. Измјене се доносе у циљу техничког усаглашавања усљед доношења и примјене нове Уредбе о измјенама и допунама Уредбе о организацији и начину рада државне управе. Наиме, Предлогом закона укупни издаци увећавају се за 7 еура, усљед техничких корекција у вези са потребом отварања одговарајућих буџетких позиција код одређеног броја потрошачких јединица у циљу исправног евидентирања потрошње. У складу са наведеном промјенама се врше корекције табела у дијелу расходне стране буџета и повезаних позиција, као и у табели примитака у дијелу коришћења депозита. У члану 2 Предлога закона врше се измјене у складу са измјенама на расходној страни буџета, тако да се  примици у износу од 4,026,835,029.68 еура распоређују на:

  • Текући буџет 1,508,481,087.99 еура,
  • Фондови 1,304,949,635.05 еура,
  • Капитални буџет 280,000,013.00 еура,
  • Резерва 43,132,144.94 еура,
  • Трансакције финансирања 890,272,148.70 еура.

У односу на Закон о буџету за 2025. годину, извршене се техничке измјене, у складу са измјенама Уредбе о измјенама и допунама Уредбе о организацији и начину рада државне управе, те је дошло до увећања текућег буџета за 409,855.06 еура и за исти износ умањена Текућа резерва, док су капитални буџет, буџет државних фондова и трансакције финансирања остали непромјењени. Такође, код одређених потрошачких јединица је дошло до рекласификације појединих буџетских позиција унутар буџета тих потрошачких јединица без укупног увећања, у циљу несметаног финансирања њихових обавеза.

Утврђен је Предлог закона о издавању покривених обвезница и надзору покривених обвезница са Извјештајем са јавне расправе. Законом је извршено унапређење регулаторног и надзорног оквира путем јачања сарадње између два важна регулаторна органа на финансијском тржишту Црне Горе, Комисије за тржиште капитала Црне Горе и Централне банке Црне Горе, чиме је над кредитним институцијама које издају успостављен систем двоструког надзора, што доприноси заузимању повољније позиције потенцијалних инвеститора, због чега су такве покривене обвезнице један од најсигурнијих инструмената који би стога засигурно требао наћи своје мјесто на домаћем тржишту капитала. Покривене обвезнице представљају релативно сигуран облик финансирања, што може допринијети стабилности тржишта капитала, чиме се смањује ризик ликвидности и повећава отпорност финансијског система. Успостављањем регулативе која се односи на покривене обвезнице, ствара се окружење од повјерења за све учеснике на тржишту, што може резултирати већим обимом пословања и развојем тржишта. Доношењем закона, држава се усклађује са међународним стандардима и праксама у области емисије и надзора покривених обвезница односно усклађује се са Директивом (ЕУ) 2019/2147 Европског парламента и Вијећа, чиме се обезбјеђује хармонизација правног оквира са европским стандардима и олакшава приступ страним тржиштима и инвеститорима. Покривене обвезнице су често повезане са финансирањем непокретности, па доношење закона може допринијети развоју сектора непокретности, омогућавајући лакши приступ капиталу за пројекте изградње и обнове.

Влада је утврдила Предлог закона о рачуноводству са Извјештајем с јавне расправе. Доношењем новог Закона о рачуноводству омогућиће се побољшање текста Закона, прецизније дефинисање свих одредби, као и лакше праћење усаглашености Закона са евентуалним новим измјенама ЕУ директива из области рачуноводства и финансијског извјештавања. Закон је у потпуности усаглашен са релевантним директивама и политикама Европске уније из области рачуноводства и финансијског извјештавања, осим у дијелу који се односи на извјештавање о одрживости. Наиме, Европска комисија је отпочела процедуру измјене Директиве (ЕУ) 2022/2464 о корпоративном извјештавању о одрживости, тако да у овом тренутку неће оцјењивати усклађеност нашег законодавног оквира са одредбама ове директиве, већ је издала упуте да исте не транспонујемо у наше законодавство док се не усвоје измјене у оквиру пакета „Omnibus“, након чега ће Црна Гора приступити усклађивању националног законодавства у дијелу извјештавања о одрживости и ревизије/верификације извјештаја о одрживости. Доношењем овог закона обезбјеђују се предуслови за затварање завршног мјерила 4, у оквиру преговарачког поглавља 6 – Привредно право.

Утврђен је Предлог закона о ревизији са Извјештајем с јавне расправе. Имајућу у обзир значај квалитетних финансијских извјештаја за добро функционисање тржишта, као и да се велики број корисника финансијских информација ослања на квалитет рада овлашћених ревизора и друштва за ревизију, за које се из тог разлога може рећи да испуњавању посебно значајну друштвену функцију, извршене су измјене постојеће легислативе из области ревизије. У том смислу најважнија подручја реформе су даља усклађивања са легислативом ЕУ а посебно са ЕУ Директивом 2014/56/ЕУ и Уредбом ЕУ бр. 537/2014, а односе се на боље дефинисање система изадавања лиценци за овлашћене ревизоре и дозвола за обављање ревизије друштвима за ревизију, увођење строжијих захтјева везаних за независност овлашћених ревизора и друштава за ревизију, побољшање организационих захтјева ревизорских друштава, унапређење норми које се односе на садржај ревизорског извјештаја, повећање улоге ревизорских одбора, даље јачање надзора над радом овлашћених ревизора и друштава за ревизију и успостављање ефикаснијег система санкционисања. Доношењем новог Закона испуњавају се предуслови за затварање завршног мјерила 4, у оквиру преговарачког поглавља 6 – Привредно право.

Влада је утврдила Предлог закона о измјенама и допунама Закона о занатству. Законом се врши суштинско унапређење нормативног оквира у области занатства, са посебним фокусом на усклађивање са правном тековином Европске уније, што представља једну од кључних обавеза у оквиру Преговарачког поглавља 3 – Право оснивања предузећа и слобода пружања услуга. Предметно рјешење има за циљ да обезбиједи примјену Директиве 2006/123/ЕЗ о услугама на унутрашњем тржишту, у погледу уклањања правних и административних баријера које отежавају прекогранично пружање услуга и подстицања конкуренције на европском тржишту, кроз инкорпорирање појединих њених одредби, укључујући и успостављање и вођење Регистра занатлија у електронском облику, што представља важан корак ка дигитализацији и ефикаснијем управљању сектором занатства. Такође, овим измјенама прецизно се дефинише ко може обављати сложене занате, али и надлежно тијело за признавање професионалних квалификација. Додатно, велика новина у Предлогу закона односи се на обавезно чланство у Занатској комори Црне Горе, путем плаћања чланског доприноса. Доношење овог закона значајан је искорак ка јачању занатског сектора у Црној Гори, повећању мобилности радне снаге, као и стварању модерног и ефикасног административног оквира, у складу са европским стандардима.

Утврђен је Предлог закона о измјенама и допунама Општег закона о образовању и васпитању. У дискусији је истакнуто да се унапређењем законског оквира у областима безбједности у образовно-васпитним установама, дигитализације, каријерног усмјеравања и транспарентности запошљавања ствара савременије, функционалније и правичније образовно окружење. Уводи се могућност онлајн наставе у ванредним околностима, као и коришћење дигиталних уџбеника и образовних садржаја, док Министарство стиче обавезу да подзаконским актом прецизира организацију дигиталног образовања. Законом се прецизније уређује избор директора образовно-васпитних установа тако што је министар дужан да изабере кандидата који је први на ранг листи, чиме се повећава транспарентност и спречава произвољност. Уведена су јасна правила за запошљавање и процјену рада наставника, укључујући могућност привремене забране рада наставнику против кога је покренут поступак због сексуалног узнемиравања. Закон успоставља институционалну подршку каријерном усмјеравању кроз посебну организациону јединицу Министарства у сарадњи са Заводом за запошљавање. Текст је усклађен с обавезама из ЕУ законодавства и елиминише претходне баријере за запошљавање грађана ЕУ као наставника. Закон омогућава прилив средстава у буџет кроз лиценцирање продужених боравака и обнављање лиценци за установе за образовање одраслих (на сваких пет година), што представља предвидив и контролисан приход (Законом прописана такса за лиценцирање 1000,00 еура и за измјену лиценце 500,00 еура). Укидањем буџетског финансирања приватних образовно-васпитних установа доприноси се рационалнијем трошењу јавних средстава, уз истовремено очување једнаких услова на тржишту образовања.

Влада је усвојила Извјештај о раду Комисије за анализу и праћење уговора о дјелу и уговора о обављању привремених и повремених послова у потрошачким јединицама које се финансирају из буџета државе у периоду од 26. фебруара до 30. маја 2025. године.  У Извјештају се наводи да је Комисија у овом пероду рада одржала 12 сједница и размотрила 159 захтјева за сагласност за 2320 уговора привремених и повремених послова у потрошачким јединицама које се финансирају из буџета државе. Сагласност је дата за 1862 уговора. Од њих је укупно 1629 постојећих уговора. Сагласност је одбијена за 452 уговора. На 2 захтјева, за 6 уговора, Комисија се огласила ненадлежном. На основу достављених података од стране потрошачких јединица које се финансирају из буџета државе, а сходно утврђеним критеријумима Комисије, у децембру мјесецу 2024. године, број уговора о дјелу био је 1885, док је у мају 2025. године, било 1668 уговора, што је за 217, односно за 11,51 % уговора мање. Број уговора о обављању привремених и повремених послова је са 63 смањен на 28, односно за 55,56%. У дискусији је исказана одлучност да се број предметних уговора смањи за 20 % до краја године, што је и био циљ оснивања Комисије.

Донијета је Уредба о утврђивању исплате обештећења бившим власницима одузетих имовинских права у новчаним средствима за 2025. годину.

Влада је донијела Одлуку о доношењу измјена и допуна Просторно – урбанистичког плана Општине Херцег Нови. Кроз Измјене и допуне ПУП-а Херцег Нови извршена је допуна услова, правила и смјерница на следећи начин:

  • одређена је директна примјена ПУП-а на цијелој територији општине гдје нема детаљних планова.
  • повећано је подручје насеља на основу до сада уочених недостатака и потреба, а уједно и према тражењима грађана и привредника. Предложено повећање површине насеља је свега око 300 ha што је приближно 1,3 % површине општине. Такође, предложено повећање је дато по принципу „једнаких шанси“ и не очекује се његова реализација у планском периоду већа од 10 %.
  • преиспитани су досадашњи урбанистички параметри и смјернице за издавање УТУ и прилагођени су реалним односима броја становника и површина насеља. Урбанистичко-технички услови ће се формирати на основу смјерница из овог Плана и слике града, одређене према локалним амбијеталним особинама и планском концепту који је дат овим Планом. На тај начин, ПУП као стратешки план, преузима на себе и улогу регулационог плана.

Усвојен је Извјештај о завршеним преговорима за закључивање Уговора између Владе Црне Горе и Владе Републике Хрватске о поклањању непокретости – Дома културе „Јосип Марковић“ у Доњој Ластви, Тиват. Усаглашени Уговор предвиђа да Влада Црне Горе Влади Републике Хрватске, без икаквих додатних сагласности и одобрења, поклања наведену непокретност, сходно чему ће бити извршен упис у одговарајућим регистрима. Влада Републике Хрватске се обавезује да ће поклоњену непокретност користити за окупљање и промоцију културних садржаја, и очување насљеђа аутохтоне хрватске мањине у Црној Гори, чиме се додатно јачају билатерални односи између двију пријатељских држава и њихових грађана.

Влада је усвојила Програм подршке инвестицијама за 2025. годину. Министарство регионално-инвестиционог развоја и сарадње са невладиним организацијама је у циљу побољшања приступа изворима финансирања, креирало Програм подршке инвестицијама за 2025. годину, који има за циљ снажење привредне активности, уз јачање конкурентности домаћих производа и услуга кроз подршку инвестицијама у опрему. Инвестиције обухватају све врсте улагања у нове капацитете, као и за проширења, доградњу, модернизацију постојећих или замјену застарјелих, истрошених или случајном штетом уништених капацитета. Програм подршке инвестицијама за 2025. годину са укупним буџетом од 1.2 милиона еура обухвата двије програмске линије, којима се кроз увећане износе подршке наглашава значај равномјерног регионалног развоја, уз задржавање посебних подстицајних механизама подршке за економско оснаживање младих и жена у бизнису.

  1. Програмска линија за подршку кључним инвестицијама – 700.000 еура и
  2. Програмска линија за мала и одржива улагања – 500.000 еура.

Интензитет подршке је дефинисан у висини до 50 % износа оправданих трошкова без ПДВ-а, док ће се уз примјену разврставања јединица ЈЛС према степену развијености, примјењивати увећана подршка, која може износити и до 80 % износа оправданих трошкова без ПДВ-а. Програмом се подржавају дјелатности на основу Закона о класификацији дјелатности, у оквиру свих сектора дефинисаних Законом, док право учешћа имају микро и мала предузећа и предузетници. Крајњи рок за подношење захтјева од стране привредних субјеката је до утрошка опредијељених средстава, а најкасније до 18. јула 2025. године до 15:00h, док је крајњи рок за подношење финалних извјештаја/захтјева за рефундацију одобрених активности 14. новембар 2025. године до 15:00h.

На данашњој сједници, Влада је размотрила и више кадровских питања доступних на линку

85. sjednica Vlade Crne Gore - kadrovi

85. сједница Владе Црне Горе

I МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СУ ВЛАДИ ДОСТАВЉЕНИ РАДИ РАСПРАВЕ
1.Усмена информација о реализацији активности из процеса приступања Црне Горе Европској унији Закључци
2.Предлог закона о измјенама Закона о буџету Црне Горе за 2025. годину Материјал Закључци
3.Предлог закона о издавању покривених обвезница и надзору покривених обвезница Материјал Закључци
4.Предлог закона о рачуноводству с Извјештајем о јавној расправи Материјал Закључци
5.Предлог закона о ревизији с Извјештајем о јавној расправи Материјал Закључци
6.Предлог уредбе о утврђивању максималних малопродајних цијена нафтних деривате - ОДГОЂЕНО Закључци
7.Предлог одлуке о броју студената за упис у прву годину основних студија на Факултету за црногорски језик и књижевност за студијску 2025/2026. годину,који се финансирају из Буџета Црне Горе - ОДГОЂЕНО Закључци
8.Кадровска питања Закључци
8.1Предлог за престанак вршења дужности в. д. секретарке Министарства јавне управе Материјал
8.2Предлог за одређивање вршитељке дужности секретарке Министарства јавне управе Материјал
8.3Предлог за престанак вршења дужности в. д. генералне директорице Директората за транспатентност, отвореност и унапређење јавне управе у Министарству јавне управе Материјал
8.4Предлог за одређивање вршитељке дужности генералне директорице Директората за транспатентност, отвореност и унапређење јавне управе у Министарству јавне управе Материјал
8.5Предлог за именовање чланице Савјета за реформу јавне управе Материјал
8.6Предлог за именовање члана Одбора директора АД „Плодови Црне Горе‟ Подгорица Материјал
8.7Предлог за одређивање пуномоћника − представника државног капитала на XXI сједници Скупштине акционара АД „Плодови Црне Горе‟ Подгорица Материјал
8.8Предлог за престанак вршења дужности в. д. секретара Министарства социјалног старања, бриге о породици и демографије Материјал
8.9Предлог за одређивање вршиоца дужности секретара Министарства социјалног старања, бриге о породици и демографије Материјал
8.10Предлог за одређивање вршитељке дужности генералне директорице Директората за унапређење конкурентности привреде у Министарству економског развоја Материјал
8.11Предлог за престанак вршења дужности в. д. генералне директорице Директората за климатске промјене и одрживи развој у Министарству екологије, одржиог развоја и развоја сјевера Материјал
8.12Предлог за престанак вршења дужности в. д. генералног директора Директората за развој сјевера у Министарству екологије, одрживог развоја и развоја сјевера Материјал
8.13Предлог за престанак вршења дужности в. д. генералног директора Директората за екологију у Министарству екологије, одржиог развоја и развоја сјевера Материјал
8.14Предлог за одређивање вршитељке дужности генералне директорице Директората за климатске промјене и одрживи развој у Министарству екологије, одрживог развоја и развоја сјевера Материјал
8.15Предлог за одређивање вршиоца дужности генералног директора Директората за развој сјевера у Министарству екологије, одрживог развоја и развоја сјевера Материјал
8.16Предлог за одређивање вршиоца дужности генералног директора Директората за екологију у Министарству екологије, одрживог развоја и развоја сјевера Материјал
8.17Предлог за одређивање вршиоца дужности директора Управе поморске сигурности и управљања лукама Материјал
8.18Предлог за одређивање вршитељке дужности генералне директорице Генералног директората за конзуларне послове и сарадњу са исељеништвом у Министарству вањских послова Материјал
8.19Предлог за одређивање вршитељке дужности генералне директорице Генералног за билатералне послове у Министарству вањских послова Материјал
8.20Предлог за престанак вршења дужности в. д. генереалног директора Директората за инвестициони развој у Министарству регионално-инвестиционог развоја и сарадње са невладиним организацијама Материјал
8.21Предлог за одређивање вршиоца дужности генереалног директора Директората за инвестициони развој у Министарству регионално-инвестиционог развоја и сарадње са невладиним организацијама Материјал
8.22Предлог за наставак мандата помоћника директора Управе за жељезнице Материјал
8.23Предлог за одређивање пуномоћника − представника државног капитала на редовној Скупштини акционара ЖИЦГ Материјал
8.24Предлог за одређивање пуномоћника − представника државног капитала на редовној Скупштини акционара ОЖВС Материјал
8.25Предлог за давање сагласности за разрјешење извршног директора Д.О.О. „Регионални ронилачки центар за подводно деминирање и обуку ронилаца‟-Подгорица Материјал
8.26Предлог за давање сагласности за именовање вршиоца дужности извршног директора Д.О.О. „Регионални ронилачки центар за подводно деминирање и обуку ронилаца‟-Подгорица Материјал
8.27Предлог за престанак вршења дужности в. д. генералног директора Директората за стратешке односе и комуникације у Министарству просторног планирања, урбанизма и државне имовине Материјал
8.28Предлог за одређивање вршиоца дужности генералног директора Директората за нормативну правну дјелатност, управни поступак и међународну сарадњу у Министарству туризма Материјал
8.29Предлог за одређивање вршиоца дужности генералног директора Директората за грађанска стања и личне исправе у Министарству унутрашњих послова Материјал
8.30Предлог за одређивање вршитељке дужности генералне директорице Директората за финансијско материјалне послове у Министарству унутрашњих послова Материјал
8.31Предлог за престанак вршења дужности в. д. директорице Агенције за контролу и обезбјеђење квалитета високог образовања Материјал
8.32Предлог за именовање државне секретарке Министарства просвјете, науке и иновација Материјал
8.33Предлог за именовање директора Агенције за контролу и обезбјеђење квалитета високог образовања Материјал
II МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СЕ ВЛАДИ ДОСТАВЉАЈУ С ПРЕДЛОГОМ ДА СЕ О ЊИМА НЕ РАСПРАВЉА
9.Предлог одлуке о броју студената за упис у прву годину основних студија Универзитета Црне Горе за студијску 2025/2026. годину који се финансирају из буџета Црне Горе Материјал Закључци
10.Предлог одлуке о измјени Одлуке о образовању Савјета за иновације и паметну специјализацију Материјал Закључци
11.Предлог одлуке о преносу права располагања на непокретностима Главном граду Подгорица ради остваривања јавног интереса - изградње саобраћајнице Материјал Закључци
12.Предлог одлуке о допуни одлуке о одређивању лука према врсти поморског саобраћаја Материјал Закључци
13.Предлог одлуке о измјенама Одлуке о образовању оперативног тима Партнерства за отворену управу Материјал Закључци
14.Предлог одлуке о измјени Одлуке о образовању дијела Мјешовите комисије за спровођење Темељног уговора између Црне Горе и Српске православне цркве Материјал Закључци
15.Предлог стратегије стамбене политике Црне Горе до 2034. године са Приједлогом акционог плана за период 2025 - 2026. Материјал Закључци
16.Предлог урбанистичко техничких услова за израду техничке документације за изградњу објекта социјалног старања - Дома за старе и стамбене зграде за просвјетне раднике на локацији коју чине катастарске парцеле бр.: 185/4, 184/2, 185/6 и 182/11 КО Плав, у захвату Просторно урбанистичког плана општине Плав („Службени лист Црне Горе", бр. 052/21) по захтјеву Стамбене задруге радника просвјете Црне Горе „Солидарно“, а у складу са чланом 218а Закона о планирању простора и изградњи обј Материјал Закључци
17.Информација о закључивању Уговора о кредиту са Европском инвестиционом банком (EIB) за потребе додатног финансирања пројекта „Програм унапређења црногорског образовања“, у износу до 18 милиона еура Материјал Закључци
18.Информација у вези са статусом пореских инспектора којима је истекао мандат 2021, 2022, 2023 и 2024. године Материјал Закључци
19.Информација о изазовима и ризицима у области дигитализације и сајбер безбједности са посебним утицајем на испуњавање индикатора из Реформске агенде за Црну Гору Материјал Закључци
20.Информација о потреби давања сагласности за давање земљишта на привремено коришћење за привремено складиштење лопатица ради реализације пројекта изградње вјетроелектране Гвозд Материјал Закључци
21.Информација о припреми додјеле уговора о концесији за експлоатацију лежишта енергетске минералне сировине мрколигнитног угља Пљеваљског угљоносног басена "Потрлица", "Калушићи", "Грево" и "Рабитље", општина Пљевља уз искључење јавног надметања, са Извјештајем са јавне расправе Материјал Закључци
22.Информација о потписивању Ноте о приступању о мултинационалној сарадњи у вези са успостављањем мреже NATO центара за обуку пилота у Европи (скраћено: NFTE MOU) Материјал Закључци
23.Информација о потписивању нота о приступању Министарства одбране Републике Албаније Меморандуму о разумијевању о функционалном односу у вези са NATO Центром изврсности за коорперативну сајбер одбрану, као и Меморандуму о разумијевању о оснивању, управљању и раду NATO Центра изврсности за коорперативну сајбер одбрану, као и обје ноте на енглеском и француском језику са пратећим преводом Материјал Закључци
24.Информација о спроведеној процедури јавне набавке Microsoft лиценци и давању овлашћења за потписивање Enterprise Agreement-а за период 2025-2027. године Материјал Закључци
25.Информација о одржаном семинару под називом "Инклузија Рома и Египћана у контексту приступања Црне Горе Европској унији" Материјал Закључци
26.Информација о спровођењу политике Националног бренда Материјал Закључци
27.Информација о понуди за право прече куповине непокретности која се налази у подручју Националног парка Ловћен (подносилац захтјева Липовина Предраг из Цетиња) Материјал Закључци
28.Информација о уступању на располагање једног путничког моторног возила Министарству унутрашњих послова - Управи полиције Материјал Закључци
29.Информација о Одлуци Управног одбора Јавног предузећа за управљање морским добром Црне Горе, којом је усвојен захтјев корисника Лиудмила Струкова и одобрено продужење рока реализације инвестиције из дугорочног уговора о закупу морског добра, на период од годину дана од дана добијања сагласности Материјал Закључци
30.Информација о Одлуци Управног одбора Јавног предузећа за управљање морским добром Црне Горе, којом је усвојен захтјев корисника „BEACH” д.о.о. и одобрено продужење рока реализације инвестиције из дугорочног уговора о закупу морског добра, на период од годину дана од дана добијања сагласности Материјал Закључци
31.Информација о Одлуци Управног одбора Јавног предузећа за управљање морским добром Црне Горе, којом је усвојен захтјев корисника „MAGIC STAR" д.о.о. и одобрено продужење рока реализације инвестиције из дугорочног уговора о закупу морског добра, на период од годину дана од дана добијања сагласности Материјал Закључци
32.Анализа ефикасности функционисања Система извршења (јануар 2024 - децембар 2024.) Материјал Закључци
33.Извјештај о раду Фонда за здравствено осигурање Црне Горе за 2024. годину Материјал Закључци
34.Извјештај о реализацији Акционог плана за спровођење Стратегије унапређења заштите и здравља на раду у Црној Гори 2022-2027 за период 2024. године, са Приједлогом акционог плана за спровођење Стратегије унапређења заштите и здравља на раду у Црној Гори 2022-2027 за период 2025. године Материјал Закључци
35.Извјестај о реализацији Акционог плана за имплементацију Стратегије одбране Црне Горе 2023-2026, за 2024. годину Материјал Закључци
36.Завршни извјештај о реализацији Стратегије за цјеложивотно предузетничко учење 2020-2024. Материјал Закључци
37.Извјештај о спровођењу Стратегије за дигитализацију образовног система 2022-2027, за 2024. годину Материјал Закључци
38.Извјештај о спровођењу Акционог плана Стратегије научноистраживачке дјелатности 2024-2028, за 2024. годину Материјал Закључци
39.Извјештај о реализацији Програма изградње, одржавања, реконструкције и модернизације жељезничке инфраструктуре за 2024. годину Материјал Закључци
40.Извјештај о раду Слободне зоне „Лука Бар“ АД за 2024. годину са Извјештајем о извршеној ревизији финансијских исказа за 2024. годину и Табеларним прегледом активних уговора о обављању дјелатности у Слободној зони „Лука Бар“ на дан 31.12.2024. године Материјал Закључци
41.Извјештај о раду Комисије за праћење поступања надлежних органа у истрагама случајева пријетњи и насиља над новинарима за период од 31.03.2025 до 04.06.2025. Материјал Закључци
42.Полугодишњи извјештај о раду Оперативног тима за борбу против насиља у породици и насиља над женама за период од 01. октобра 2024. године до 01. априла 2025. године Материјал Закључци
43.Предлог мишљења на Иницијативу за покретање поступка за оцјену уставности одредбе члана 18 став 1 тачка 7 Закона о спречавању прања новца и финансирања тероризма ("Службени лист ЦГ", бр. 110/23, 65/24 и 24/25) Материјал Закључци
44.Предлог платформе за посјету потпредсједника Владе за политички систем, правосуђе и антикорупцију мр Мома Копривице Републици Малти на високом нивоу у Валети, Малта, 25. 26. 27. јун 2025. године Материјал Закључци
45.ИНТЕРНО
46.Предлог платформе за учешће црногорске делегације, коју предводи министар социјалног старања, бриге о породици и демографије Дамир Гутић, на неформалној конференцији министара надлежних за социјалну политику, породицу и права дјетета, 30. јун - 1. јул 2025. године, Валлетта, Малта Материјал Закључци
47.Предлог платформе за учешће министра мр Marasha Dukaja на 3. UNESCO Глобалном форуму о етици вјештаћке интелигенције, 24 - 27. јун 2025, у Бангкоку, Тајланд Материјал Закључци
48.Предлог платформе о учешћу делегације Министарства туризма, коју предводи министар туризма мр Симонида Кордић, на догађају „Дани Црне Горе у Нормандији“, 19 - 20. јун 2025. године, Каен, Регија Нормандија, Француска Материјал Закључци
49.Предлог платформе о учешћу министарке саобраћаја, Маје Вукићевић, на интернационалној конференцији под називом ,,Побољшање друмске и жељезничке повезаности у Јадранско-јонској регији: Рјешавање прекограничних изазова кроз институционални дијалог и схватање привредних комора’’ која ће се одржати у Порторожу, Република Словенија, 18. - 19. јуна 2025. године Материјал Закључци
III МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СЕ ВЛАДИ ДОСТАВЉАЈУ РАДИ ДАВАЊА МИШЉЕЊА ИЛИ САГЛАСНОСТИ
50.Предлог одлуке о утврђивању коефицијената за зараде запослених у Јавној установи „Дневни центар за дјецу и омладину са сметњама и тешкоћама у развоју“ Беране Материјал Закључци
51.Предлог за коришћење средстава Текуће буџетске резерве Материјал Закључци
52.Предлог за давање сагласности за исплату накнаде члановима Етичког одбора Завода за социјалну и дјечју заштиту Црне Горе Материјал Закључци
53.Предлог за давање сагласности за исплату накнаде предсједнику и члановима Комисије за акредитацију програма Завода за социјалну и дјечју заштиту Црне Горе Материјал Закључци
54.Захтјев за исплату наканде за рад у складу са чланом 26 став 5 Закона о зарадама запослених у јавном сектору ("Службени лист Црне Горе", бр. 016/16, 083/16, 021/17, 042/17, 012/18, 039/18, 042/18, 034/19, 130/21, 146/21, 092/22, 152/22, 152/22, 113/23, 048/24, 084/24) и Одлуком о критеријумима за утврђивање висине накнаде за рад члана радног тијела или другог облика рада ("Службени лист Црне Горе", бр. 026/12, 034/12, 027/13, 044/22, 078/22) Материјал Закључци
55.Питања и предлози
55.1Извјештај о раду Комисије за анализу и праћење уговора о дјелу и уговора о обављању привремених и повремених послова у потрошачким јединицама које се финансирају из буџета државе у периоду од 26. фебруара до 30. маја 2025. године Материјал Закључци
55.2Информација о потписивању Споразума о сарадњи између Министартсва екологије, одрживог развоја и развоја сјевера и Црногорске академије наука и умјетности с Предлогом споразума о сарадњи Материјал Закључци
55.3Предлог уредбе о утврђивању исплате обештећења бившим власницима одузетих имовинских права у новчаним средствима за 2025. годину Материјал Закључци
55.4Предлог одлуке о доношењу Измјена и допуна Просторно урбанистичког плана Општине Херцег Нови - МАТЕРИЈАЛ СЕ МОЖЕ ПРЕУЗЕТИ СА ЛИНКА: хттпс://медиа.гов.ме/филес/гов/2025/06/20/1750401046-55-4-85-19-06-2025.пдф Закључци
55.5Предлог платформе о учешћу делегације Црне Горе на челу са премијером мр Милојком Спајићем, на Свјетској конференцији о контроли дувана, која ће се у периоду од 23. до 25. јуна текуће године одржати у Даблину – Ирска Материјал Закључци
55.6Извјештај о завршеним преговорима за закључивање Уговора између Владе Црне Горе и Владе Републике Хрватске о поклањању непокретости – Дома културе “Јосип Марковић” у Доњој Ластви, Тиват Материјал Закључци
55.7Приједлог закона о измјенама и допунама Закона о занатству Материјал Закључци
55.8Приједлог програма подршке инвестицијама за 2025. годину Материјал Закључци
55.9Предлог уредбе о престанку важења Уредбе о ближим условима и начину издавања, преношења, искоришћења и повлачења гаранције поријекла електричне енергије произведене из обновљивих извора енергије и високоефикасне когенерације Материјал Закључци
55.10Предлог закона о измјенама и допунама Општег закона о образовању и васпитању Материјал Закључци
55.11Предлог кандидата за члана Фискалног савјета Материјал Закључци
IV НА УВИД
-Извјештај о учешћу министарке саобраћаја Маје Вукићевић на Самиту међународног транспортног форума 2025, у Лајпцигу, Њемачка Материјал
-Извјештај о учешћу министарке саобраћаја Маје Вукићевић на састанку министара на UNECE министарском столу, Београд, Република Србија Материјал
-Извјештај о учешћу делегације Министарства туризма, предвођене министром Симонидом Кордић, на Трећем издању Маракешког парламентарног економског форума за Евро-медитерански регион и Залив, Маракеш, Краљевина Мароко, 23-24. мај 2025.године Материјал
-Извјештај службене посјете министра дијаспоре Мирсада Аземовића Републици Турској, 26-28.маја 2025. године Материјал
-Извјештај о учешћу потпредсједника Владе Црне Горе за образовање, науку и односе са вјерским заједницама др Будимира Алексића на ,,China central and eastern european countries EXPO and International CONSUMER Goods Fair", Народна Република Кина, 21-26. мај 2025.г. Материјал
-Извјештај о службеној посјети делегације Министарства туризма, коју је предводила министар туризма мр Симонида Кордић, Републици Србији, 19 - 20. мај 2025. године, Београд, Република Србија Материјал
Да ли вам је садржај ове странице био од користи?