Саопштење са 46. сједнице Владе Црне Горе

Овај чланак садржи листу докумената

Влада је, на данас одржаној 46. сједници којом је предсједавао предсједник др Дритан Абазовић, донијела одлуке о образовању преговарачких радних група за припрему и вођење преговора о приступању Црне Горе Европској унији за област правне тековине Европске уније које се односе на преговарачка поглавља 14 – Саобраћајна политика, 15 – Енергетика, 17 – Економска и монетарна унија, 21 – Транс-европске мреже, 29 – Царинска унија и 30 – Вањски односи, чиме се преговарачка структура прилагођава актуелној фази преговарачког процеса. 

Донијета је Одлука о измјени Одлуке о изради Детаљног урбанистичког плана ,,Доња Горица’’ у Главном граду – Подгорица и Одлука о измјени Одлуке о одређивању руководиоца и висини накнаде за руководиоца и стручни тим за израду ДУП-а. Накнадним сагледавањем проблематике која се односи на израду овог планског документа и потребу детаљније разраде одређених локалитета, процијењено је да треба приступити измјени Одлуке, ради увећања финансијских средстава потребних за израду. У поступку анализе и оцјене постојећег стања утврђено је да је неопходно додатно кориговати важећи плански документ, у циљу успостављања одрживог планског рјешења и додатно детаљније преиспитати урбанистичке параметре за одређене зоне. За ову намјену опредијељен је износ од 60.700 еура из Буџета Црне Горе.

Влада је донијела Одлуку о изради Измјена и допуна Детаљног урбанистичког плана „Бреза“, општина Колашин и Одлуку о одређивању руководиоца израде и висини накнаде за руководиоца и стручни тим за израду Измјена и допуна ДУП-а. Будући да је подручје постојећег Плана већим дијелом неизграђена зона, као и да планирани капацитети премашују просторне могућности, процијењено је да је неопходно додатно преиспитати одрживост планског рјешења. Како је у току израда измјена и допуна ПУП-а Колашин, потребно је израду овог ДУП-а вршити паралелно и синхронизовано са планом вишег реда, у циљу избјегавања неусаглашености и обезбјеђивања оптималног планског рјешења. За руководиоца израде ДУП-а одређен је Младен Крекић, а за накнаду руководиоцу и стручном тиму опредијељено је 30.000 еура. 

Донијета је Одлука о изради Измјена и допуна Детаљног урбанистичког плана „Смаилагића поље“, општина Колашин и Одлука о одређивању руководиоца израде и висини накнаде за руководиоца и стручни тим за израду Измјена и допуна ДУП-аВажећи План, осим становања, предвиђа изградњу објеката друштвене дјелатности (школа, дјечја установа, установа за старе и непокретне...), инфраструктурних објеката (реконструкција и проширење жељезничке станице, проширење гробља) и индустријских објеката (постојећа фабрика воде). Реализација важећег ДУП-а, осим дјелимично у области станоградње, није остварена у дијелу који је требао да обезбиједи комуналну опремљеност и урбани карактер насеља. Није реализована планирана саобраћајна мрежа, ни садржаји нестамбеног карактера, па је оцијењено да је планско рјешење великим дијелом нереализовано, као и да предвиђени капацитети премашују просторне могућности. То је и био разлог да се приступи изради Измјена и допуна паралелно и синхронизовано са планом вишег реда, како би се обезбиједили предуслови за уређење и изградњу кроз свеобухватно и рационално сагледавање значаја тог простора и утврђивање оптималног опсега изградње. За руководиоца израде ДУП-а одређен је Младен Крекић, а за накнаду руководиоцу и стручном тиму је опредијељено 28.000 еура. 

Влада је донијела Одлуку о изради Детаљног урбанистичког плана „Главица“, општина Плав и Одлуку о одређивању руководиоца израде и висини накнаде за руководиоца и стручни тим за израду ДУП-а. Циљ израде ДУП-а је стварање квалитетног простора у амбијенталном, функционалном и архитектонском смислу, као и стварање планских претпоставки за реализацију предвиђених садржаја. Планом је предвиђена стамбена градња, а у оквиру мјешовите намјене обавезно је планирати минимум 30 % површина са нестамбеном намјеном објеката. У оквиру блокова становања мале густине планираће се јавна мјеста окупљања са мањим дјечјим игралиштима. За руководиоца израде ДУП-а одређен је проф. др Светислав Поповић, док је накнада руководиоцу и стручном тиму утврђена у износу од 40.000 еура. 

Донијета је Одлука о изради Измјена и допуна Детаљног урбанистичког плана „Острог - Глава Зете“, општина Даниловград и Одлука о одређивању руководиоца израде и висини накнаде за руководиоца и стручни тим за израду Измјена и допуна ДУП-аКроз израду Измјена и допуна ДУП-а потребно је, у складу са планском документацијом вишег реда, планирати туристичке садржаје и објекте инфраструктуре, уз поштовање свих ограничења како са аспекта заштите културних добара, имајући у виду да се тај простор већим дијелом налази у граници културно-историјског добра и јединствене је амбијенталне вриједности, тако и са аспекта заштите животне средине и других ограничења ( климатске промјене, ерозија, сеизмика...), у циљу очувања амбијента, идентитета и особености по којима је то подручје препознатљиво. За руководиоца израде ДУП-а одређен је Ранко Ковачевић, а накнада за израду је утврђена у укупном износу од 25.000 еура.

Влада је донијела Одлуку о измјени Одлуке о изради Детаљног урбанистичког плана ,,Момишићи А’’ у Главном граду – Подгорица и Одлуку о измјени Одлуке о одређивању руководиоца израде и висини накнаде за руководиоца и стручни тим за израду ДУП-аНакнадним сагледавањем проблематике која се односи на израду овог планског документа и потребу детаљније разраде одређених локалитета, процијењено је да треба приступити измјени Одлуке, како би се увећала финансијска средства потребна за израду. Корекције важећег документа су неопходне како би се успоставило одрживо планско рјешење и детаљније преиспитали урбанистички параметри за поједине зоне. Измјеном је за трошкове израде ДУП-а предвиђено 29.500 еура.

Донијета је Одлука о обезбјеђивању алтернативног смјештаја власнику бесправног објекта основног становања у Општини Улцињ. Доношење ове Одлуке неопходно је ради испуњавања услова за спровођење поступка легализације на територији Општине Улцињ. Одлуком се уређују ближи услови, начин, поступак и критеријуми за обезбједивање алтернативног смјештаја власника бесправног објекта основног становања и члановима његовог породичног домаћинства, у случају доношења рјешења о уклањању тог објекта. Циљ доношења ове Одлуке је спречавање нове бесправне градње, као и подстицај оних власника бесправних објеката који нису поднијели захтјев за легализацију да приступе истој.

Влада је усвојила Информацију о обезбјеђењу средстава из Текуће буџетске резерве за несметано функционисање Општине Зета у 2023. години. У расправи је истакнуто да је Законом о финансирању локалне самоуправе прописано да се средства за почетно финансирање новоосноване општине, у првој фискалној години од оснивања, обезбјеђују у буџету државе у износу до 3% средстава Текуће буџетске резерве. Тим поводом, дата је сагласност да се Општини Зета исплати 1.165.439 еура из Текуће буџетске резерве.

Донијет је Акциони план за спровођење Стратегије интегрисаног управљања границом за 2023. годину са Извјештајем о имплементацији Акционог плана за спровођење Стратегије интегрисаног управљања границом у 2022. години. Акциони план за 2023. годину представља извод из Оквирног Акционог плана за спровођење Стратегије интегрисаног управљања границом за период 2020-2024. година. План је сачињен на основу оствареног напретка у овој области у процесу приступања Црне Горе у ЕУ, са посебним освртом на свеобухватне припреме за преузимање одговорности за управљање спољним границама Европске уније и за усклађивање са захтјевима Шенгена, а његово спровођење је од значаја за остваривање критеријума и достизање европског система безбједности. У Извјештају о имплементацији Акционог плана за 2022. годину се наводи да су реализоване 84 активности, односно 56,37%, дјелимично реализовано 30, односно 20,13%, док је 37 односно 23,5 % неререализованих мјера. Законом о буџету у 2022. години, за ставку Развој система интегрисаног управљања границом, планирано је 3.621.867 еура са ПДВ-ом. Међутим, Министарство унутрашњих послова је преузело обавезу одређених плаћања у овој години, по основу закључених уговора у претходном периоду, од планираних средстава у 2022. години.

Влада је донијела Акциони план за спровођење Шенгенског акционог плана за 2023. годину и усвојила Извјештај о имплементацији Акционог плана за 2022. годинуАкциони план за 2023. годину, садржи: један стратешки циљ, седам оперативних циљева, седам кључних мјера, 187 активности и 29 подактивности. Током текуће године, биће спроведена евалуација Шенгенског акционог плана, у оквиру нове Секторске буџетске подршке, након чега ће се поставити реалнији рокови за реализацију активности. Имајући у виду искуства и изазове у досадашњој имплементацији, као и потребе за ефикаснијим спровођењем активности у циљу унапређења функционисања система граничне безбједности, фокус овог Акционог плана је реализација мјера за које је предвиђено финансирање из средстава опредијељених Законом о буџету Црне Горе, за Развој система интегрисаног управљања границом, у износу од 2.652.736 милиона еура са ПДВ-ом, којима ће се реализовати пројекти у 2023. години.

Усвојена је Информација о Финансијском споразуму Interreg VI-B Euro-медитеранског програма сарадње 2021-2027 и прихватила Финансијски споразум. Главни циљ Програма је да допринесе транзицији ка климатски неутралном и отпорном друштву, те да се бори против утицаја глобалних промјена на ресурсе Медитерана, истовремено осигуравајући одржив раст и благостање грађана. Свака земља чланица има национално тијело које на простору своје земље спроводи Програм кроз национални пројекат Техничке подршке. Поред националних, ту је и пројекат Транснационалне техничке подршке за чији буџет је на располагању максималан износ од 17.399.942 еура. У оквиру Споразума о садржају Interreg VI-B Euro-медитеранског програма сарадње 2021-2027 и потврди националног суфинансирања, потписаног 8. марта 2022. године, Црна Гора ће учествовати са 61.359,00 еура у пројекту Транснационалне техничке подршке, распоређених на период од седам година.

Влада је усвојила Завршни извјештај о реализацији АП за 2022. годину за спровођење Стратегије информисања јавности о приступању Црне Горе Европској унији 2019 - 2022. година. Завршни извјештај, осим детаљног прегледа реализације Акционог плана у 2022. години, даје осврт на четворогодишње спровођење Стратегије информисања, уз кључне елементе налаза екстерне евалуације и препоруке за наредни циклус креирања јавне политике. Акциони план за 2022. годину садржи  активност свих владиних ресора, Одбора за европске интеграције Скупштине Црне Горе, Заједнице општина Црне Горе, Привредне коморе Црне Горе и партнерских невладиних организација и биљежи висок проценат реализације. Од укупно 157 планираних активности у потпуности је реализовано 138 (87.89%), дјелимично је реализовано 8 (5.09%), а није реализовано 11 активности (7 %).

Усвојен је Програм за унапређење конкурентости привреде за 2023. годину, Програм за развој и промоцију занатства за 2023. годину и План припреме љетње туристичке сезоне 2023. године.

Влада је прихватила Меморандум о разумијевању између Владе Црне Горе, Општине Беране и Elite Private Jet Service у погледу пружања подршке иницијативи валоризације Аеро Парка Беране. Меморандум има за циљ да обезбиједи оквир између Владе и Општине Беране, с једне стране, и Elite Private Jet Service с друге стране, да, кроз сарадњу и уз заједнички напор, подрже реализацију инцијативе валоризације Аеро Парка Беране те његовог поновног стављања у функцију. У дискусији је наглашено да је Аеродром Беране већ 48 година ван функције, те да представља неискоришћени развојни потенцијал. Усљед дугогодишњег нефункционисања, објекти, укључујући и писту, изложени су оштрим временским условима што је довело до њиховог пропадања, а један дио захватила је и нелегална градња. Имајући у виду потенцијалну валоризацију, а у складу са законским прописима, Општина Беране подједнако ефикасно може ући у процедуру валоризације као и држава, оцијењено је да је Меморандум у складу са Програмом економских реформи, те главним циљем који се односи на подизање животног стандарда грађана. Такође, исти је усклађен са Локалним планом развоја општине Беране, Средњорочним планон рада Владе, као и Стратегијом развоја саобраћаја.

Усвојена је Информација о процјени вриједности имовине “Montenegro Bonus” д.о.о. Цетиње. Сходно достављеној процјени вриједности имовине Montenegro bonusa од стране овлашћеног процјенитеља, оцијењено је потребним је да рачуноводство Montenegro bonusa изврши усаглашавање власништва и вриједности имовине утврђених процјеном са стањима у књиговодству компаније. У Одлуци о оснивању Montenegro bonusa од 03. 07. 2003. године и Одлуци о измјенама и допунама Одлуке о оснивању од 23. 12. 2021. године, основни капитал износи 50.000 еура, а у пословним књигама основни капитал се води у износу од 20.166.052 еура, док је у ЦРПС-у 0,00 еура. Тим поводом, задужен је „Montenegro Bonus” да сва средства која нијесу у својини компаније искњижи у својим пословним књигама, у складу са Извјештајем о процјени вриједности имовине од 23.02.2023. године, те да сачини нови Обрачун амортизације, утврди привремене разлике и да евидентира ефекте у пословним књигама.

Влада је усвојила Информацију о осигурању ваздухоплова типа Embraer 190-200 LR msn: 19000358, рег. ознака 4O-AOC („Charlie“). У Информацији се наводи да је ваздухоплову истекло осигурање 28. 03. 2023. године. Ваздухоплов је у власништву Владе Бразила, па је претходне двије године био осигуран од стране „To Montenegro“ д.о.о. Подгорица, који је намјеравао да дође у посјед овог ваздухоплова. Имајући у виду да до промјене власништва ваздухоплова није дошло, потребно је да предметни ваздухоплов буде осигуран, како би се жаштитио интерес Црне Горе и сачувала његова тржишна вриједност. У складу са тим, Влада је задужила националну авио компанију „To Montenegro” д.о.о. да у име Владе спроведе неопходну процедуру за осигурање предметног ваздухоплова и уплати износ од 113.954 еура, који ће бити рефундиран из Текуће буџетске резерве.

Усвојен је Извјештај о реализацији Програма изградње, реконструкције, одржавања и заштите магистралних и регионалних путева за 2022. годину и донијет Програм изградње, реконструкције, одржавања и заштите магистралних и регионалних путева за 2023. годину. У Извјештају је наведено да је у 2022. години укупно реализовано из Капиталног буџета 61.125.295 еура од планираних 73.983.650 еура, односно 82,62 %, док је реализација Текућег буџета 9.991.367 еура од планираних 9.983.423 еура, или 100,08%. Такође, у 2022. години је по основу кредита EBRD-а реализовано 12.599.560 еура, а из кредита EIB-а 3.550.097 еура. Укупна реализација за 2022. годину за потребе изградње, реконструкције, заштите и одржавања магистралних и регионалних путева износи 87.266.320 еура. Програмом изградње, реконструкције, одржавања и заштите магистралних и регионалних путева за 2023. годину планирано је да се за редовно и инвестиционо одржавање, реконструкцију и изградњу државних путева обезбиједи 72.744.254 еура, од чега за редовно 10.069.696 еура а за инвестиционо  62.674.558 еура. Планирано је да се настави или започне изградња и реконструкција cca 260 km регионалних и магистралних путева, и то: 101 km у сјеверној регији, 81 km у централној регији и 74 km у приморској регији.

Влада је усвојила Информацију везано за реализацију пројекта изградње соларне електране Бриска гора у општини Улцињ. Поступајући по обавезујућој пресуди Управног суда, Влада је констатовала да је потребно је приступити оцјени раније поднијетог приговора Конзорцијума „Монтесолар“, што у коначном подразумјева у поновном поступку и преиспитивање Одлуке коју је донијела Тендерска комисија, а чија већина чланова више није у радном односу у органима државне управе. У том контексту, задужено је Министарство капиталних инвестиција да образује Тендерску комисију, која ће у поновном поступку извршити оцјену поднијетог приговора, као и комплетне документације на којој се заснива Одлука од 18.10.2018. године, након чега ће донијети нову закониту одлуку.

Усвојен је Извјештај о реализацији Акционог плана за спровођење Стратегије социјалне инклузије Рома и Египћана 2021-2025, за 2022. годину. Акционим планом за 2022. годину предвиђена је реализација 96 активности, од којих је реализована 61 активност или 63.5%, дјелимично реализовано 24 активности или 25%, док је нереализовано 11 активности или 11.4%. У Извјештају се наводи да активности које нису реализоване у 2022. години су углавном активности које су се требале реализовати уз подршку Савјета за регионалну сарадњу или ће се реализовати у 2023. години. Такође, неке активности нијесу релизоване због скраћеног времена Акционог плана од само четри мјесеца.

Влада је усвојила Завршни извјештај о реализованим активностима спровођења Националне стратегије цјеложивотне каријерне орјентације 2016-2020. Стратегија цјеложивотне каријерне оријентације препознала је пет стратешких приоритета, и то: подизање свијести о потреби за цјеложивотним учењем и развојем каријере, оснаживање политика каријерне оријентације на нивоу система, јачање каријерне оријентације у образовном систему Црне Горе, јачање услуга каријерне оријентације за незапослене и запослене и обезбјеђивање квалитета у каријерној оријентацији. Кроз приказ реализованих активности у периоду трајања Стратегије, примјећује се да је више од 80% активности у потпуности реализовано од стране надлежних институција. Наиме, 72 активности су релизоване, 1 је реализована дјелимично а 14 није реализовано, што укупно износи 82,75% степена реализације. Укупно посматрајући, проценат реализованих активности би се могао посматрати као задовољавајући (83%), узевши у обзир околности у којима се Стратегија реализовала: Пандемја COVID-19, темељне струкурне и кадровске промјене система, недостатак буџетских средстава као и промјене на тржишту рада, што свакако не би смјело бити оправдање за даље планске и стретешке активности у овој важној области. За реализацију активности из Стратегије утрошено је 1.963.002 еура. 

Дата је сагласност на Предлог за обезбјеђење недостајућих средстава за реализацију прекограничног CBC пројекта PHASE - Promoting e-Health in cb Area by Stimulating Local Economics" – Италија – Албанија – Црна Гораа која ће се рефундирати од стране Управљачког тијела. Износ који недостаје за наставак реализације активности је 142.350 еура, од чега је 80.000 еура планирано за набавку опреме (амбулантно возило и пратећа опрема за дигиталне платформе – пилот активности у области кардиологије, неурологије и праћења хроничних пацијената, затим износ од 52.407 еура за екстерну експертизу и услуге (организација промо-догађаја, спровођење едукативних активности, мултидисциплинарних анализа из области е-здравља и сл.), док је износ од 9.942 еура планиран за трошкове путовања и смјештаја. Рефундација средстава од стране Управљачког тијела у износу од 85 % сертификованих трошкова ће се извршити након што се постигне 30 % потрошње на нивоу пројекта, након чега ће Министарство здравља, по добијању рефундације, без одлагања вратити добијену позајмицу Министарству финансија. Како је наглашено у дискусији, циљ PHASE пројекта је развој сектора еЗдравства, за добробит грађана, кроз иновативне електронске алате и процедуре, који се примњењују у лталији, Албанији и Црној Гори. Активности пројекта су усмјерене на ефикасно лијечење срчаних удара, неуродегенеративних и хроничних болести.

Влада је усвојила Информацију по питању Захтјева ХТП „Милочер“ ДОО за једнократну помоћ у циљу стварања предуслова за излазак предузећа из блокаде и стварања услова за несметано пословање. У дискусији је истакнуто да ХТП „Милочер“ до сада није било корисник државне помоћи и да је на основу спроведене Рацио анализе закључено да предузеће нема довољно новчаних средстава да покрије све краткорочне обавезе. Како се предузеће тренутно налази у блокади  и  не постоји могућност да измири доспјеле обавезе према банци, чиме је угрожена државна имовина, Влада је задужила Министарство финансија да из средстава Текуће буџетске резерве исплати једнократну помоћ овом предузећу у износу од 198.000 еура.

Усвојена је Одлука о организовању Јавне установе Музеј савремене умјетности Црне Горе.

Влада је дала сагласност на Предлог одлуке о измјенама и допунама Одлуке о висини и начину обрачуна и плаћања накнада за коришћење добара националних паркова. Изменом одлуке повећава се накнада за дневне улазнице у Националне паркове, као и за постављање привремених објектата квадратуре преко 30 , постављање телекомуникационих система и др. Предвиђено је и смањење цијене годишње улазнице за све паркове са 27 еура на 13,5 еура, чиме се желе подстаћи првенствено домаћи туристи, да по повољнијим условима посјећују и бораве на простору националних паркова Црне Горе. Уводе се и три нове накнаде, и то за вожњу туристичим возом, као и за организовање џип и комби тура. Измјеном одлуке обезбиједиће се додатни приходи који ће се користити за заштиту, развој и унапређење националних паркова, реализацију програмских активности Јавног предузећа, а самим тим унапређивање и квалитетније спровођење планова и програма управљања националним парковима.

Поред осталог, Влада је размотрила и више кадровских питања доступних на линку.

46. sjednica Vlade Crne Gore (30.03.2023.)


46. сједница Владе Црне Горе

I МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СУ ВЛАДИ ДОСТАВЉЕНИ РАДИ РАСПРАВЕ
1.Усмена информација о реализацији активности из процеса приступања Црне Горе Европској унији Закључци
2.Предлог одлуке о образовању Преговарачке радне групе за припрему и вођење преговора о приступању Црне Горе Европској унији за област правне тековине Европске уније која се односи на преговарачко поглавље 14 - Саобраћајна политика Материјал Закључци
3.Предлог одлуке о образовању Преговарачке радне групе за припрему и вођење преговора о приступању Црне Горе Европској унији за област правне тековине Европске уније која се односи на преговарачко поглавље 15 – Енергетика Материјал Закључци
4.Предлог одлуке о образовању Преговарачке радне групе за припрему и вођење преговора о приступању Црне Горе Европској унији за област правне тековине Европске уније која се односи на преговарачко поглавље 17 - Економска и монетарна унија Материјал Закључци
5.Предлог одлуке о образовању Преговарачке радне групе за припрему и вођење преговора о приступању Црне Горе Европској унији за област правне тековине Европске уније која се односи на преговарачко поглавље 21 - Транс-европске мреже Материјал Закључци
6.Предлог одлуке о образовању Преговарачке радне групе за припрему и вођење преговора о приступању Црне Горе Европској унији за област правне тековине Европске уније која се односи на преговарачко поглавље 29 - Царинска унија Материјал Закључци
7.Предлог одлуке о образовању Преговарачке радне групе за припрему и вођење преговора о приступању Црне Горе Европској унији за област правне тековине Европске уније која се односи на преговарачко поглавље 30 - Вањски односи Материјал Закључци
8.Предлог одлуке о измјени Одлуке о изради Детаљног урбанистичког плана „Доња Горица“ у Главном граду - Подгорица и Предлог одлуке о измјени Одлуке о одређивању руководиоца израде Детаљног урбанистичког плана „Доња Горица“ у Главном граду - Подгорица Материјал Закључци
9.Предлог одлуке о изради Измјена и допуна Детаљног урбанистичког плана „Бреза“, општина Колашин и Предлог одлуке о одређивању руководиоца израде Измјена и допуна Детаљног урбанистичког плана „Бреза“, општина Колашин и висини накнаде за руководиоца и стручни тим за израду Измјена и допуна Детаљног урбанистичког плана Материјал Закључци
10.Предлог одлуке о изради Измјена и допуна Детаљног урбанистичког плана „Смајлагића поље“, општина Колашин и Предлог одлуке о одређивању руководиоца израде Измјена и допуна Детаљног урбанистичког плана „Смајлагића поље“, општина Колашин и висини накнаде за руководиоца и стручни тим за израду Измјена и допуна Детаљног урбанистичког плана Материјал Закључци
11.Предлог одлуке о изради Детаљног урбанистичког плана „Главица“, општина Плав и Предлог одлуке о одређивању руководиоца израде Детаљног урбанистичког плана „Главица“, општина Плав и висини накнаде за руководиоца и стручни тим Материјал Закључци
12.Предлог одлуке о изради Измјена и допуна Детаљног урбанистичког плана „Острог - Глава Зете“, општина Даниловград и Предлог одлуке о одређивању руководиоца израде Измјена и допуна Детаљног урбанистичког плана „Острог - Глава Зете“, општина Даниловград Материјал Закључци
13.Предлог одлуке о измјени Одлуке о изради Детаљног урбанистичког плана „Момишићи А“ у Главном граду - Подгорица и Предлог одлуке о измјени Одлуке о одређивању руководиоца израде Детаљног урбанистичког плана „Момишићи А“ у Главном граду - Подгорица Материјал Закључци
14.Предлог одлуке о обезбјеђивању алтернативног смјештаја власнику бесправног објекта основног становања у Општини Улцињ Материјал Закључци
15.Информација о обезбјеђењу средстава из Текуће буџетске резерве за несметано функционисање општине Зета у 2023. години Материјал Закључци
16.Предлог акционог плана за спровођење Стратегије интегрисаног управљања границом за 2023. годину са Извјештајем о имплементацији Акционог плана за спровођење Стратегије интегрисаног управљања границом у 2022. години Материјал Закључци
17.Предлог акционог плана за спровођење Шенгенског акционог плана за 2023. годину са Извјештајем о имплементацији Акционог плана за спровођење Шенгенског акционог плана за 2022. годину Материјал Закључци
18.Информација о Финансијском споразуму Интеррег VI-B Euro-медитеранског програма сарадње 2021-2027 с Предлогом финансијског споразума Материјал Закључци
19.Завршни извјештај о реализацији Акционог плана за 2022. годину за спровођење Стратегије информисања јавности о приступању Црне Горе Европској унији 2019-2022. године Материјал Закључци
20.Информација о преносу својинских овлашћења над покретним стварима стеченим из претприступних фондова Европске уније (IPA фондови) Материјал Закључци
21.Предлог програма за унапређење конкурентности привреде за 2023. годину Материјал Закључци
22.Предлог програма за развој и промоцију занатства за 2023. годину Материјал Закључци
23.Предлог плана припреме љетње туристичке сезоне 2023. године Материјал Закључци
24.Предлог меморандума о разумијевању између Владе Црне Горе, Општине Беране и Elite Private Jet Service у погледу пружања подршке иницијативи валоризације Аеро Парка Беране Материјал Закључци
25.Информација о процјени вриједности имовине „Montenegro Bonus“ д.о.о. Цетиње Материјал Закључци
26.Предлог годишњег плана рада за 2023. годину ДОО „Регионални водовод Црногорско приморје“ Будва Материјал Закључци
27.Информација о статусу очуваности и активностима у посебном резервату природе „Тиватска солила“ Материјал Закључци
28.Информација о осигурању ваздухоплова типа Embraer 190-200 LR msn: 19000358, регистарских ознака 4O-AOC („Charlie“) Материјал Закључци
29.Извјештај о реализацији Програма изградње, реконструкције, одржавања и заштите магистралних и регионалних путева за 2022. годину и Предлог програма изградње, реконструкције, одржавања и заштите магистралних и регионалних путева за 2023. годину Материјал Закључци
30.Информација везано за реализацију пројекта изградње соларне електране Бриска Гора у Општини Улцињ Материјал Закључци
31.Извјештај о реализацији Акционог плана за спровођење Стратегије социјалне инклузије Рома и Египћана 2021-2025, за 2022. годину Материјал Закључци
32.Завршни извјештај о реализованим активностима спровођења Националне стратегије цјеложивотне каријерне орјентације 2016-2020. године Материјал Закључци
33.Извјештај о реализацији Акционог плана за спровођење Стратегије за смањење ризика од катастрофа за 2022. годину Материјал Закључци
34.Извјештај о раду и стању у управним областима Министарства правде за 2022. годину Материјал Закључци
35.Извјештај о раду и стању у управним областима из недлежности Министарства одбране за 2022. годину са Извјештајем о раду Дирекције за заштиту тајних података за 2022. годину Материјал Закључци
36.Извјештај о раду Управе за инспекцијске послове за 2022. годину Материјал Закључци
37.Извјештај о раду Комисије за концесије за 2022. годину Материјал Закључци
38.Кадровска питања Закључци
38.1Предлог за постављење генералне директорице Директората за планирање простора и информационе системе у Министарству екологије, просторног планирања и урбанизма Материјал
38.2Предлог за постављење генералне директорице Директората за заштиту природе у Министарству екологије, просторног планирања и урбанизма Материјал
38.3Предлог за постављење генералног директора Директората за екологију и климатске промјене у Министарству екологије, просторног планирања и урбанизма Материјал
38.4Предлог за разрјешење предсједнице и два члана Одбора директора Друштва са ограниченом одговорношћу "Научно - технолошки парк Црне Горе“ Материјал
38.5Предлог за именовање три члана Одбора директора Друштва са ограниченом одговорношћу "Научно - технолошки парк Црне Горе“ Материјал
38.6Предлог за именовање предсједника и потпредсједнице Одбора директора Друштва са ограниченом одговорношћу "Научно - технолошки парк Црне Горе“ Материјал
38.7Предлог за избор чланова Одбора директора “Барска пловидба” АД Бар Материјал Закључци
38.8Предлог за постављење генералне директорице Директората за културно умјетничко стваралаштво у Министарству културе и медија Материјал
38.9Предлог за именовање чланице Савјета ЈУ Центар савремене умјетности Црне Горе Материјал
38.10Предлог за именовање чланова Координационог тијела за праћење и управљање политиком превенције и сузбијања неправилности у циљу заштите финансијских интереса Европске уније (AFCOS мрежа) Материјал
38.11Предлог за престанак мандата помоћнице директора Управе за инспекцијске послове Материјал
38.12Предлог за одређивање вршиоца дужности помоћника директора Управе за инспекцијске послове Материјал
38.13Предлог за одређивање пуномоћника-представника државног капитала на XVI ванредној Скупштини акционара „Жељезнички превоз Црне Горе“ АД Подгорица Материјал
38.14Предлог за престанак мандата директора Управе полиције Материјал
38.15Предлог за одређивање в.д. директора Управе полиције Материјал
II МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СЕ ВЛАДИ ДОСТАВЉАЈУ С ПРЕДЛОГОМ ДА СЕ О ЊИМА НЕ РАСПРАВЉА
39.Завршни извјештај о реализацији Програма развоја руралног туризма Црне Горе за 2019 - 2021. годину и Прелазног акционог плана за 2022. годину Материјал Закључци
40.Извјештај о реализацији Акционог плана за имплементацију индустријске политике Црне Горе 2019-2023. године, за 2022. годину Материјал Закључци
41.Извјештај о спровођењу Програма развоја здравственог туризма Црне Горе 2021-2023. године, за 2021. и 2022. годину Материјал Закључци
42.Годишњи извјештај о спровођењу Акционог плана запошљавања за 2022. годину Материјал Закључци
43.Извјештај о реализацији Акционог плана за спровођење Оперативног програма за имплементацију Стратегије паметне специјализације (2021-2024) за 2021-2022. годину Материјал Закључци
44.Информација о потреби доношења Закључка Владе Црне Горе, ради потребе реализације неискоришћених средстава Министарства пољопривреде, шумарства и водопривреде у циљу субвенционисања камате код нових кредита за ликвидност (без расправе) Материјал Закључци
45.Предлог за измјену Закључака Владе Црне Горе, број: 07-4474, од 4. октобра 2018. године и стављање ван снаге Закључка Владе Црне Горе, број: 07-5136, од 1. новембра 2018. године и Закључка Владе, број: 07-3182, од 25. јула 2019. (без расправе) Материјал Закључци
46.Предлог за измјену Закључка Владе Црне Горе, број: 07-040/23-932/2, од 7. марта 2023. године, са сједнице од 7. марта 2023. године (без расправе) Материјал Закључци
47.Предлог платформе за учешће предсједника Владе и руководиоца Министарства вањских послова др Дритана Абазовића на састанку министара вањских послова НАТО-а, Брисел, Краљевина Белгија, 4-5. април 2023. године Материјал Закључци
48.Предлог платформе за учешће предсједника Владе Црне Горе и руководиоца Министарства вањских послова др Дритана Абазовића на састанку министара вањских послова земаља Западног Балкана, 3. април 2023. године, Рим Материјал Закључци
49.Предлог платформе за учешће делегације Владе Црне Горе коју предводи министар људских и мањинских права Fatmir Gjeka на регионалној конференцији „Изазови са којима се суочавају жене и дјевојчице у региону на путу ка Европској унији“, 29-31. март 2023. године, Скопље, Република Сјеверна Македонија Материјал Закључци
50.Предлог платформе о учешћу министра економског развоја и туризма Горана Ђуровића са делегацијом на Међународном туристичком форуму FESTA - Будућност туризма у Албанији заснованог на заштити животне средине и одрживости, Тирана, Република Албанија, од 3. до 5. априла 2023. године Материјал Закључци
51.Предлог платформе за посјету министра пољопривреде, шумарства и водопривреде Владимира Јоковића Бриселу, поводом учешћа на састанку са Европском комисијом на тему имплементације IPARD II програма, Краљевина Белгија, 29-31. март 2023. (без расправе) Материјал Закључци
III МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СЕ ВЛАДИ ДОСТАВЉАЈУ РАДИ ДАВАЊА МИШЉЕЊА ИЛИ САГЛАСНОСТ
52.Предлог мишљења на Предлог закона о измјенама Кривичног законика Црне Горе (предлагачи посланици: мр Алекса Бечић, Зденка Поповић, Драган Краповић, Борис Богдановић, мр Момо Копривица, др Тамара Вујовић, др Албин Ћеман, Данило Шарановић и др Валентина Минић) Материјал Закључци
53.Предлог мишљења на Предлог закона о измјени Закона о пензијском и инвалидском осигурању (предлагачи посланици: Драган Ивановић, Драган Вукић, Милосава Пауновић и Богдан Божовић) - ОДГОЂЕНО ОДЛУЧИВАЊЕ Закључци
54.Предлог мишљења на амандмане на Предлог закона о измјени Закона о пензијском и инвалидском осигурању (предлагачи посланици Данило Шарановић и Максим Вучинић) - ОДГОЂЕНО ОДЛУЧИВАЊЕ Закључци
55.Предлог за давање сагласности за продају непокретности у својини Црне Горе и то катастарске парцеле број 754/4, у површини од 24 м², уписане у лист непокретности број 1622, КО Пљевља, Општина Пљевља с Предлогом уговора о купопродаји (без расправе) Материјал Закључци
56.Предлог за давање сагласности за установљење права службености, постављања прикључног подземног 10 KV вода, на непокретности у својини Црне Горе у корист правног лица „Црногорски електродистрибутивни систем“ д.о.о. Подгорица (без расправе) Материјал Закључци
57.Предлог за давање сагласности ЈУ Гимназија „Панто Малишић“ из Берана за давање у закуп просторија уписаних у лист непокретности број 290 КО Беране, општина Беране у својини Црне Горе (без расправе) Материјал Закључци
58.Захтјев за давање сагласности о начину обрачунавања и исплате накнада руководиоцу и члановима Националне комисије за истраживање несрећа и озбиљних незгода ваздухоплова, ванредних догађаја који угрожавају безбједност (без расправе) Материјал Закључци
59.Питања и предлози
59.1Предлог за обезбјеђење недостајућих средстава за реализацију прекограничног CBC пројекта "PHASE - Promoting e-Health in cb Area by Stimulating Local Economics" - Италија-Албанија-Црна Гора Материјал Закључци
59.2Усмена информација министра финансија Закључци
59.3Информација по питању захтјева ХТП "Милочер" ДОО за једнократну помоћ Материјал Закључци
59.4Завршни Извјештај о спровођењу Програма развоја културног туризма Црне Горе с Акционим планом 2019-2021. године и прелазног Акционог плана за 2022. годину Материјал Закључци
59.5Предлог одлуке о организовању Јавне установе Музеј савремене умјетности Црне Горе Материјал Закључци
59.6Предлог одлуке о измјенама Одлуке о висини и начину обрачуна и плаћања накнада за коришћење добара националних паркова Материјал Закључци
59.7Предлог за измјену Закључка Владе Црне Горе, број: 07-332/23-1212/2, од 20.03.2023. године Материјал Закључци
НАПОМЕНА:Влада је одгодила одлучивање за тачке 53. и 54.
Да ли вам је садржај ове странице био од користи?